8 Reacties
2 maanden geleden
Wauw netjes. Hoe was het nachtje doorslapen voor jou?
Ik geef BV en als ons meisje doorslaapt dan geef ik als ze wakker wordt voeding en dan terug naar het schema. Bij ons op dit moment is het zo dat ze sliep van 23 uur tot 4.15. Toen gevoed en weer te bed gelegd en mijn wekker staat altijd op 7 uur om dan te voeden volgens schema. Als ze meer nodig hebben laten ze het weten. Cb zei tegen mij toen ik een keer vroeg naar rijden rekken dat als ze overdag niet genoeg krijgt ze dit ‘s nachts wel inhaalt. Dus je zoontje heeft gisteren genoeg binnengekregen.
2 maanden geleden
Hier vannacht ook doorgeslapen van 22.30 tot 6.30. Ik bied eigenlijk overdag genoeg voeding aan zodat de nacht altijd extra is. Daarnaast bied ik in de nacht nooit meer dan 90 cc. Zo leert de kleine het verschil tussen dag en nacht. Plus de nachten zijn zo makkelijker af te bouwen.
één maand geleden
Reactie op Anouk_21
Mag ik weten hoe jullie dagschema eruit ziet?
Ik weet niet of je mij bedoelde. Ons schema is als volgt.
7.30/11.00/15.00/18.30/22.30 ik bied nu 5 flessen van 150+5.
Daarvoor deed ik 6 flessen elke 3 uur vanaf 7.30.
Heb wel een half uur speling voor en na. Soms komt hij wat eerder soms wat later. Maar ga wel altijd weer uit van de tijden die hierboven staan.
één maand geleden
Ligt er aan hoe zwaar je kindje is... 4 kilo is bijvoorbeeld. 4 x 150 = 600ml op een dag. Verdeeld over hoevaak je het geeft. Zeg 5 voedingen op een dag. 600 : 5 = 120ml per keer.
Mij dochter is vandaag 8 weken en schema is ong (doe op verzoek) maar....1uof2u net wanneer ze komt en dan 7u-11u-15u-19u