9 Reacties
2 jaar geleden
2 jaar geleden
Ik heb die van Philips, hij is prijzig maar heb hem via de Philips website refurbished samen met een flessenwarmer gekocht. 123 euro voor beide samen! Ipv 109 voor allen de sterilisator. Ik ben helemaal verkocht en hij droogt echt COMPLEET. Geen druppel te zien. 10 minuten steriliseren en dan 30 minuten drogen. Je kan het grote deel eraf halen en alleen het kleine gedeelte voor speentjes ofzo gebruiken of andere kleine onderdelen.
Je kan ook alleen steriliseren aanzetten of alleen drogen. Ik zet hem gewoon op automatisch!
En hij ziet er mooi uit haha.
2 jaar geleden
Reactie op coco1109
Ik heb die van Philips, hij is prijzig maar heb hem via de Philips website ...
Klinkt top! Welke is het, want je heb er verschillende van de Philips?
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem02072024
Klinkt top! Welke is het, want je heb er verschillende van de Philips?
Volgens mij is de nieuwste alleen steriliseren cen drogen, maar hier een linkje van de refurbished die ik heb!
https://www.philips.nl/c-p/SCF293_00R1/sterilisator
2 jaar geleden
Geen馃檲 voor eerste gebruik uitkoken en daarna afwassen met een sopje of vaatwasser. Steriliseren is achterhaalt, want zodra jij de deksel al open doet is het niet steriel meer omdat je niet in een steriele ruimte bent. En je kindje moet ook aan de huis tuin keuken bacteri毛n wennen.
2 jaar geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Geen馃檲 voor eerste gebruik uitkoken en daarna afwassen met een sopje of vaa ...
Ik snap je punt. Alleen is uitkoken niet bij elke fles haalbaar. De dr brown flessen mogen bijvoorbeeld niet op de ouderwetse manier uitgekookt worden omdat ze dan kunnen vervormen. Deze moet je dus wel steriliseren.
2 jaar geleden
Reactie op Lovexsharon
Ik snap je punt. Alleen is uitkoken niet bij elke fles haalbaar. De dr brow ...
Nee die moet je in de pan met gekookt water leggen en vuur uit. Dan 5-10 min erin leggen.