4 Reacties
één maand geleden
Reactie op Charis91
Zou het gewoon eens proberen 😀 dan zit er tussen de flessen ook langer waa ...
De tweede fles van de dag drinkt ze het minst. Echt maar rond de 85/90 cc 🥲 dus dan krijgt ze na 3 uur wel weer echt trek.
In de ochtend heeft ze ook niet altijd super veel trek. Ik wil proberen om die laatste fles weg te laten (23.00) misschien dat ze dan in de ochtend wel trek heeft en hierdoor een grotere fles op kan. En dan kan ik miss wel om de 4 uur voeden omdat ze dan wat langer vol zit. Het is echt een gepuzzel omdat ze klk wel een moeilijke drinker is.. vandaar dat ik ook de behoefte heb aan minder flessen, want heel de dag draait om de flessen lijkt wel 😩
één maand geleden
Reactie op VeerkrachtigeMist225664
De tweede fles van de dag drinkt ze het minst. Echt maar rond de 85/90 cc � ...
Snap ik! Het is ook echt puzzelen hoor, heb ik ook 🙂 Ik zou het gewoon eens uittesten. Wel bijzonder dat ze na een lange nacht best relatief weinig drinkt en dan 4 uur erna ook best weinig. Je zou zeggen dat ze dan wel honger moet hebben. Groeit ze verder wel goed? Anders zou ik ook eens met CB overleggen 😀
één maand geleden
Reactie op Charis91
Snap ik! Het is ook echt puzzelen hoor, heb ik ook 🙂 Ik zou het gewoon een ...
Ja vind het ook echt gek. Ze groeit verder wel goed gelukkig, maar dat komt wel omdat we aandringen met de fles. Ze weigert de fles namelijk al op de helft en dan moeten we haar echt afleiden om meer te drinken door bijv. te lopen, zingen etc.
Ik ben vaak met deze vraag naar het cb gegaan, maar krijg altijd te horen dat als ze goed groeit er niets aan de hand is…