6 Reacties

één maand geleden

Wij hebben deze flessenwarmer https://www.bol.com/nl/p/luvion-eco-fast-deluxe-4-in-1-flessenwarmer-verwarmt-zeer-snel-sterilisator-met-stoomkap-warmhouden-ontdooien/9300000034169796?referrer=socialshare_pdp_androidapp Zijn er erg blij mee, in 3 minuten is je flesje warm! Voor ons is dit vooral fijn omdat wij zelf geen magnetron hebben. Ik zal het zeker aanraden!

één maand geleden

Ik heb nog een flessenwarmer Staan fie uk in m'n eerste zwangerschap heb gekocht. Nooit gebruikt 😅 nu volledig flesvoeding geven en nog steeds pak ik gewoon warm water of gebruiken we de magnetron😅 dus ik mis het niet echt ik denk dat het dan voornamelijk makkelijk zou zijn voor een dagje weg ofzo maar als we nu een paar uur weg zijn gebruik ik een thermosfles

één maand geleden

Wij hebben bij de eerste een flessenwarmer gebruikt. Die moest alleen eerst opwarmen en ik vond het altijd maar lang duren. Het was wel een goedkopere variant. Nu doe ik mijn borstvoeding in de Medela zakjes en die warmen we even op in een bakje warm water. Als je het water niet te warm maakt, kom je ook niet snel boven de 37 graden uit. Kunstvoeding hebben wij altijd klaar gemaakt met koud water en een beetje uit de quooker. Dat werkt veruit het snelste. Ik denk wel dat er verschil zit in flessenwarmers. Maar ik zou er zelf niet snel meer een aanschaffen.

één maand geleden

Ik heb toevallig deze laatst aangeschaft. Voor kunstvoeding alleen zou ik het zeker niet kopen, veel onhandiger dan hoe je het nu doet vind ik (of magnetron). Voor afgekolfde melk wel handig! Deed ik eerst on bakje heet water maar duurde een eeuw voor het een beetje lauw/warm werd. Deze warmer werkt goed, moet wel zeggen dat het op zich makkelijk werkt maar je moet wel even door hebben hoe de bediening werkt zeg maar. Voor mij geen probleem, maar wil hem bijvoorbeeld straks meenemen naar schoonouders als ze daar is, maar vraag me af of zij eruit komen haha...

één maand geleden

Reactie op Jittedvries

Wij hebben deze flessenwarmer https://www.bol.com/nl/p/luvion-eco-fast-del ...
Dankje! Kan je bij deze zelf de temperatuur instellen die je wilt? En passen de meeste soorten flessen er gewoon in?

één maand geleden

Reactie op Pattyyyy

Dankje! Kan je bij deze zelf de temperatuur instellen die je wilt? En pass ...
Nee helaas kan je niet zelf de temperatuur instellen. De meeste soorten flessen passen er inderdaad in, Wij hebben zelf dr brown en dat past perfect.