11 Reacties

3 maanden geleden

Kan gewoon thermoskan gebtuiken hoor.

3 maanden geleden

Wij maken de flesvoeding voor een gehele dag. We bewaren deze in de koelkast en nemen het ‘s avonds mee naar boven in een koeltas met koel elementen en warmen het op in een flessenwarmer. Zo hoeven we ‘s nachts niet naar beneden 😊

3 maanden geleden

Ik had een thermoskan gekocht waarvan je 24 uur water warm houdt voor de nachten echter hebben wij die nog nooit gebruikt 🤣 wij lopen nu altijd naar beneden en maken daar een flesje. Maar thermoskan kan zeker hoor, lekker doen 🙂

3 maanden geleden

Wij gebuiken een thermoskan voor boven

3 maanden geleden

Reactie op JGewenst

Wij maken de flesvoeding voor een gehele dag. We bewaren deze in de koelkas ...
Wij nemen poedertorentjes mee naar boven en maken dan het water warm met flessenwarmer. Voegen daarna poeder toe. Voelt beter en hygiënischer dan voeding wat al een hele dag staat. 🙈

3 maanden geleden

Je kan kunstvoeding op kamertemperatuur geven. Ik doe dat soms overdag. Voor ‘s nachts doe ik de fles vullen met water en dat in de flessenwarmer met warmhoudfunctie. Dus zodra wij naar bed gaan gaat de fles daarin, komt hij voor een voeding dan alleen poeder erbij en klaar.

3 maanden geleden

Reactie op JGewenst

Wij maken de flesvoeding voor een gehele dag. We bewaren deze in de koelkas ...
Welke flessenverwarmer heb je?

3 maanden geleden

Ik gebruik gwn thermos kan van tefal waarom zou dit niet mogen

3 maanden geleden

Wij gebruiken een thermoskan voor de nacht. Wel 1 die we altijd voor de flesjes gebruiken (water) en nergens anders voor.

3 maanden geleden

Wij gebruiken ook een thermoskan. Hebben een bak met daarin alles voor overdag/nacht en die bak sjouwen we naar boven en beneden. Hebben daarin o.a. de thermoskan poedertorentjes infacol thermometer vaseline en zetten het op de badkamer We maken nu flesjes van 90+3 en gebruik daarvoor 1/3 deel heet water en vul de rest aan met koud water poeder erbij, zacht schudden/zwenken

3 maanden geleden

Wij nemen ook een thermosfles mee naar boven en hebben een bak met poeder boven staan.