7 Reacties

2 maanden geleden

Onze dochter is vandaag 7 weken en drinkt gemiddeld 100-135 flesvoeding (kruidvat eigen merk) ze poept gemiddeld 1 keer in 24 uur, soms zit er iets meer tussen (1,5/2 dagen) soms zie ik wel dat ze moeite heeft en dan helpen wij haar door te masseren, beentjes te bewegen en buikje warm te houden (warme hand er er of tegen ons aan in de draagzak). Onze kraamzorg zei dat fles babies vaak minder poepen dus ik maak mijn geen zorgen 😊

2 maanden geleden

Hier ook de kleine man op 3:1 nutrilon content en nutrilon gewoon. Voorheen borstvoeding poepte hij tot wel 6x per dag, en nu hij helemaal op fles is nog steeds wel 4x. Het is ook nog steeds gelig en vrij dun. 7 weken oud nu

2 maanden geleden

Lina is 6 weken en drinkt 6x 135cc nutrilon. Ze poept 1x per 3 dagen en heeft daar eigenlijk geen last van.. Wat Epione zegt: het is heel normaal als ze minder poepen.

2 maanden geleden

Mijn kleine is 7 weken oud en zit op kruidvat eigen merk volledig op content, met iets johannes broodpitmeel. Poept 3x per dag. Goede gele poep, wel dun maar prima! Krijgt nu 4x 200cc en 1x 165cc. Komt snachts prima om de 7 a 8 uurtjes, en overdag om de 4 uur.

2 maanden geleden

Ons meisje is 9 weken en wij geven haar Nutrilon. Eerst met borstvoeding poepte ze ontzettend veel, nu met flesvoeding 2 x per dag. Wanneer je van voeding wisselt duurt het altijd +/- 10 dagen voordat de darmpjes gewend zijn. Dit kan dan verstopping veroorzaken. Terug wisselen kan dan ook weer even voor wat verstopping zorgen.

2 maanden geleden

Reactie op BabyKarper-Parent

Ons meisje is 9 weken en wij geven haar Nutrilon. Eerst met borstvoeding p ...
Correctie leest net dat het 2 weken is, darmpjes moeten zich opnieuw instellen op nieuwe voeding. Ze raden het aan om voor die tijd ook niet te wisselen omdat dat weer onrust met zich mee brengt.