22 Reacties

één maand geleden

Ik denk dat ik het gewoon ga meegeven. Of ze moeten dezelfde bij de opbsng hebben maar dat weet ik nog niet 🙈

één maand geleden

Ik heb een paar weken melk meegegeven bij m’n dochter en daarna overgegaan op nutrilon wat ze daar hadden. Mijn dochter heeft er geen last van gehad. Ik heb zelf altijd Hipp gegeven.

één maand geleden

Ik denk dat je dit per kindje moet bekijken. Onze oudste had erg veel last van z'n darmen, dus was meteen van slag als hij andere voeding kreeg. Bij deze tweede helemaal geen last van en zou ik het prima kunnen wisselen. Je zou het gewoon kunnen proberen hoe hij op de melk van de opvang reageert en als dit niet goed gaat je eigen melk meegeven

één maand geleden

Ik heb ah voeding geprobeerd. Nou dat heb ik geweten. Mijn dochtertje ging zo ongelofelijk veel spugen en dat rook echt super zuur. Ze kreeg er ook meer krampen door. Dus ik blijf lekker bij nutrilon. En dat ga ik ook meegeven aan de opvang.

één maand geleden

Wij gebruiken speciale voeding dus geven het sowieso mee, maar ze zeiden dat wel meer dit deden ook met gewone voeding omdat kinderen anders kunnen reageren. Dus helemaal niet raar om te doen!

één maand geleden

Ik geef Kruidvat. Omdat we nu verdikken met johannesbroodpitmeel ga ik het meegeven. Anders zou ik het gewoon proberen van de opvang. Opvang geeft Hero. Kans dat het niks uitmaakt voor je kind. Anders kan je altijd nog naar eigen voeding switchen.

één maand geleden

Reactie op Charis91

Ik denk dat ik het gewoon ga meegeven. Of ze moeten dezelfde bij de opbsng ...
Lastig he 😅 Ik denk dat ik voor de zekerheid wat eigen meegeef, mocht ze er (gelijk) slecht op reageren maar dat ik ook uitprobeer of ze het beide kan hebben, wel zo makkelijk dan en zit daar bij de prijs in natuurlijk 😁

één maand geleden

Reactie op Marcilio

Ik heb een paar weken melk meegegeven bij m’n dochter en daarna overgegaan ...
Wat fijn!

één maand geleden

Reactie op Babieboy

Ik denk dat je dit per kindje moet bekijken. Onze oudste had erg veel last ...
Ja precies. Ieder kind is weer anders. We gaan het meemaken!

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik heb ah voeding geprobeerd. Nou dat heb ik geweten. Mijn dochtertje ging ...
Wat apart! Dus op Nutrilon gaf ze die reactie niet en die ruikt ook minder zuur?

één maand geleden

Reactie op MD999

Wij gebruiken speciale voeding dus geven het sowieso mee, maar ze zeiden da ...
Top! 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op LucyJ

Ik geef Kruidvat. Omdat we nu verdikken met johannesbroodpitmeel ga ik het ...
Wij geven ook Kruidvat! Ik neem voor de zekerheid wat mee maar kijk eerst hoe ze reageert op de voeding daar (als dat van een ander merk is, dat weet ik nog niet haha)

één maand geleden

Ik zou voor de zekerheid voeding meegeven en kijken wat je baby’tje doet op hun voeding. Vaak doet het niks als ze geen speciale voeding hebben. Hier moeten we het sowieso meenemen. Maar wij hebben ook ingedikte voeding, dus al hadden ze het daar staan, moesten we het alsnog meenemen 🫢

één maand geleden

Reactie op Lila4

Lastig he 😅 Ik denk dat ik voor de zekerheid wat eigen meegeef, mocht ze ...
Ja precies! Of hopen dat zedezelfde hebben 🤣 haha

één maand geleden

Reactie op Lila4

Wat apart! Dus op Nutrilon gaf ze die reactie niet en die ruikt ook minder ...
Nee bij nutrilon had Sofia nergens last van. Maar omdat CB aangaf dat alle voeding hetzelfde was, dacht ik probeer AH voeding… nou ik heb het geweten paar dagen uitgeprobeerd. Maar ik had ineens geen vrolijk kind meer. Alleen maar krampen, spugen en dat rook echt super zuur. Daarbij rook ze ook super zuur uit haar mond. Dus ik blijf bij nutrilon.

één maand geleden

Pas op, op aandringen kraamzorg destijds zelf een paar merken geproefd. Etos is heeeeel erg zoet, dat kan niet goed zijn. Nutrilon neutraal, evenals moedermelk?

één maand geleden

Reactie op bhbhUg

Pas op, op aandringen kraamzorg destijds zelf een paar merken geproefd. Eto ...
Moedermelk is ook zoetig!

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Nee bij nutrilon had Sofia nergens last van. Maar omdat CB aangaf dat alle ...
Apart zeg! Snap dat je weer bent overgestapt naar Nutrilon dan

één maand geleden

Reactie op Carolinexx

Ik zou voor de zekerheid voeding meegeven en kijken wat je baby’tje doet op ...
Ah snap ik! Jaa precies, zo ga ik het doen 😆

24 dagen geleden

Haha nu komt het: net naar de opvang gebracht en zij hebben zelf geen voeding dus ik moet het sowieso zelf meenemen! 😂 Die had ik niet zien aankomen haha