10 Reacties
2 maanden geleden
Ik had dit ook (met borstvoeding) en ben al zijn voedingen die ik anders zittend in bed gaf gaan geven in de voedingsstoel op zijn kamertje.
2 maanden geleden
Wij hebben de stoel die voor het babykamertje was om op voor te lezen en te voeden als ze daar gaat slapen nu in onze eigen slaapkamer gezet. Hier het voedingskussen bij en het is een perfect plekje geworden. Ook om even in te zitten om haar in slaap te helpen.
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Zittend in bed met mijn benen opgetrokken en baby tegen mijn bovenbenen aan ...
Ik doe het ook zo. En ondertussen kan ik dan nog op m’n telefoon om niet in slaap te vallen.
2 maanden geleden
Ik ga rechtop in bed zitten en leg de kleine tussen mijn benen met zijn hoofd op mijn liezen. Kan ik wisselen van hand als het nodig is en eventueel ook nog mijn telefoon pakken om niet in slaap te vallen. 😂
2 maanden geleden
Ik heb een hele fijne stoel op de slaapkamer staan. Daar ga ik op zitten. De armhoogte is perfect voor flesvoeding.
2 maanden geleden
In de stoel op de babykamer, ze slaapt naast ons in de co-sleeper als ze wakker wordt neem ik haar mee naar haar babykamer om te verschonen en voeden (heb een klein nachtlampje staan zodat ze niet te wakker wordt) ik deed het eerst ook op bed maar kreeg ook last van mijn rug en viel ook steeds recht op in slaap hahah in de stoel gelukkig niet meer 😅