10 Reacties
2 maanden geleden
Als budget geen rol speelt; allebei haha! Brezza is een top ding, staat bij ons op zijn slaapkamertje dus vooral voor snachts is het top, ideaal ding. Hebben nu ook de Houbie flessenwarmer gekocht voor als we ergens heen gaan, dagjes weg en straks voor op vakantie. Nogal luxe maarja wel fijn haha :). Als ik moest kiezen dan zeker de brezza!
2 maanden geleden
Hier ook de keuze allebei!
De Babybrezza is echt heel snel klaar, binnen 10 seconden heb je een fles op perfecte temperatuur. De flessenwarmer doet er wel 5-7 minuten over om warm te worden.
De brezza is ideaal voor thuis en de nachten, en de (draadloze) flessenwarmer top voor onderweg! Ik heb de flessenwarmer van mybambinis.
2 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Hier ook de keuze allebei!
De Babybrezza is echt heel snel klaar, binnen 1 ...
Ik vind dat hij er echt lang over doet om de fles op temperatuur te krijgen. Op zich logisch maar volgens mij adverteren ze met 2 minuten, nou dat is alleen met een flesje van 30cc denk ik 😂
2 maanden geleden
Brezza! Maar je moet hem niet uitzetten want dan sta je snachts alsnog paar minuten te wachten tot hij warm is. Heb de energierekening alleen nog niet bekeken haha.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik vind dat hij er echt lang over doet om de fles op temperatuur te krijgen ...
Ja 2 minuten is het niet inderdaad😂 alleen als hij vol opgeladen is dan gaat het sneller. Maar het duurt idd minimaal 6 minuten😂. Ik doe altijd als ik weeet dat hij een beetje honger krijgt, z’n fles al op die warmer hahaha.