14 Reacties
2 maanden geleden
Ik lees mee! Vooral met 2 kids gaat het hard nu🫣 zo’n abbo voor meer Icloud opslag helpt hier voor geen meter
2 maanden geleden
Ik heb een externe harde schijf. Daar staan echt al mijn fotos en bestanden op.
2 maanden geleden
Je kunt ook een email aanmaken voor je dochter en daar foto's en filmpjes heen sturen kun je er ook nog een leuk verhaaltje bij typen en als ze oud genoeg is geef je haar het wachtwoord kan ze alles rustig bekijken 😀
één maand geleden
Ik heb de app family album. Daar kan je alles inzetten. Ik heb veel foto’s verwijderd van mijn telefoon. Gaat nogal hard met 2 kinderen 😅
één maand geleden
Hoihoi ik gebruik je topic voor een aanvullende vraag nog:): Nog tips waarbij je er meteen een tekst bij kan zetten? Ik zoek naar een makkelijke manier om een selectie leukste foto's van de kinderen op te slaan en soms een zinnetje bij te typen zodat zij dit later kunnen terugzien online of dat ik het kan printen, maar niet eenmalig een boek maak maar de komende maanden (jaren indien mogelijk?) Bij kan blijven houden. We deden dit voorheen op collect maar daar kan geen tekst bij!
één maand geleden
Reactie op Ploen
Hoihoi ik gebruik je topic voor een aanvullende vraag nog:): Nog tips waarb ...
Wij hebben een instagram account op privé speciaal hiervoor. Je kan dan gewoon posten net zoals bij je normale insta en er wat bij zetten in de caption. Als zij dan oud genoeg zijn straks krijgen ze de inloggegevens en kunnen ze alles terug bekijken en lezen
één maand geleden
Wij gebruiken al sinds de zwangerschap FamilyAlbum.
Is gratis en je kunt familieleden / vrienden een uitnodigingslink sturen als je wilt.
Daarmee kunnen ze de foto's inzien, en als jij toestemming geeft, ook zelf foto's uploaden.
Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon voor jezelf houden. 😉