8 Reacties

4 maanden geleden

Wtfuck?????? Sorry maar wat een naar mens. Respectloos vooral naar jullie toe. Is dit te bespreken met je schoonvader dat dit echt absoluut niet door de beugel kan? Even pijlen hoe hij er dan instaat? Als hij er in mee gaat met haar dan zou ik hem ook niet laten komen kennis maken want dan weet je gewoon dat je grenzen compleet overschreden worden. Ken het als geen ander dat je geen contact hebt met familie!

4 maanden geleden

Bizar....... indd echt respectloos. En er indd voor zorgen dat je schoonvader geen foto's maakt/ krijgt ivm doorsturen.. tenzij je schoonvader misschien kan beloven dit ook niet te doen en achter jullie staat?

4 maanden geleden

Mijn schoonvader heeft tegen haar gezegd dat hij daar niet aan mee gaat werken en dat alles in overleg met ons gaat. Dus hem vertrouw ik gewoon prima. Alleen, heeft mijn man ook nog een zus en stel opa & oma van die kant, die ik een stuk minder vertrouw en er waarschijnlijk wel gewoon schijt aan hebben

4 maanden geleden

Niks mis mee om (respectvol) aan te geven dat je niet wil dat andere mensen dan julliezelf foto's van je kind maken en dat je je kind niet op social media wil. Dat is tegenwoordig helemaal niet ongebruikelijk. Maar als je het normaal gesproken zelf wel leuk zou vinden is het natuurlijk vervelend om je keuze door mogelijk gedrag van je schoonmoeder (of anderen) te laten beïnvloeden. In dat geval kan je je afvragen (de situatie voor jezelf relativeren) wat voor kwaad het kan als zij via via toch een foto van jullie kind heeft.

4 maanden geleden

Reactie op csj1405

Mijn schoonvader heeft tegen haar gezegd dat hij daar niet aan mee gaat wer ...
Pfoe dat is wel moeilijk.. maar ik zou heel duidelijk de grenzen aangeven en anders hele harde consequenties als dit zou gebeuren. En als het vertrouwen er niet is, nog even niet laten komen tot er echt duidelijk is gesproken over jullie bezorgdheden etc. Want dat is natuurlijk niet voor niks

4 maanden geleden

Pfoeh lastig parket. Ik snap heel goed dat je boos bent en het is echt een bizarre actie. Maar eerlijk.. Je hebt gedaan wat je kon en het met je schoonvader besproken. Verder zou ik het zoveel mogelijk los proberen te laten. In the end is zij volgens mij niet helemaal 100 en het leidt jullie af van het genieten van jullie newborn. Ik zou zeggen; laat het los, je hebt die opa en oma en zus etc allemaal niet in de hand. En tsja wat is dan het ergste dat er kan gebeuren.. dat ze een foto op Facebook zet met dat ze trots is op dr kleindochter? Zonde om je daar zo over op te winden.

4 maanden geleden

Mocht je toch een foto willen doorsturen aan de mensen met wie jullie wel contact hebben Whatsapp heeft de functie dat je een eenmalige foto kan sturen. Die eenmalige foto kan je ook niet een screen shot van maken dus echt een keer kijken en dan klaar

4 maanden geleden

Ik snap je heel erg goed. Wij willen ook absoluut niet dat onze kleine straks op social media staat. Niet in een tekst of met een foto. Dit hebben wij ook zo gezegd tegen mensen. De broer van mijn vriend heeft daar kort gezegd scheit aan. De consequentie is gewoon dat hij dus niet langs komt. Als we hem 1 foto laten maken of 1 doorsturen dan duurd het 1min voordat het op fb staat.