22 Reacties
3 maanden geleden
Ik moet ook 6 weken , nu nog 3.. ik moet ook vanwege keizersnee (niet veel bloedverlies) maar ik moet vooral omdat ik zwangerschapsvergiftiging en HELLP syndroom had.. had gevraagd of ik er mee mocht stoppen aangezien ik veel beweeg maar vanwege HELLP syndroom heb je meer kans op verstopte bloedplaatjes dus moet nog even door of op eigen risico stoppen
3 maanden geleden
Reactie op rhnv
Ja dat heb ik dus ook, helemaal omdat je dus niet in de buik kan spuiten en ...
Tegen mij hadden ze gezegd dat ik wel in me buik mocht prikken, alleen me buik is op dit moment erg gevoelig dat ze hadden gezegd dat ik even moest proberen in me been om te kijken of de gevoeligheid in me buik weg zou trekken.. maar prikte toch liever in me buik want me benen zitten vol blauwe plekken en doet zoveel meer pijn😩
3 maanden geleden
Ik ben al begonnen met spuiten vanaf week 7 (verhoogd risico ivm trombose verleden) en moet ook kog 6 weken na de keizersnede vind mijn buik beter voelen dan benen (doet meer zeer)
Nog 5 weken te gaan 😊
3 maanden geleden
Hier ook 10 dagen, 1200 cc bloedverlies. Rotspuitjes, ik liet ze zetten door mijn man, dat ging fijner! Net gisteren de laatste gehad. Succes nog ff!
3 maanden geleden
Ik moest ook spuiten ivm 3 dagen in ziekenhuis hebben gelegen. Volgens mij niet vanwege het bloedverlies (4.5L).
Moest 10 dagen prikken, weet niet of ik dit spul heb gehad of iets anders. Maar het is ook een nieuwe protocol.
1.5 jaar terug kreeg ik alleen 2 of 3 spuitjes toen ik in het ziekenhuis lag, wanneee ik naar huis ging hoefde het niet meer. Hier had ik 5L verloren. Dus het zijn nieuwe regeltjes
3 maanden geleden
Ik moet het ook 6 weken injecteren maar dan fraxiparine.
Ik had 1100 bloedverlies, meerdere bloedtransfusies (voor, tijdens en na) en er was nog een indicator waarom ik het zou moeten maar weet ff niet meer wat exact.
De verschillen onderling liggen wellicht ook aan je bloedwaardes en wat je allemaal hebt gehad met de operatie.
Ik laat mijn man prikken want ik heb mega prikangst. Maar liever nu 6 weken dan ellende en dan 3 maanden of levenslang aan de prikken.
3 maanden geleden
Hier ook fraxiparine, maar doe dit al 9 maanden ivm stollingsstoornis. Na de keizersnede nu nog 6 weken. Tijdens de zwangerschap was het 0,3 ml, moet nu 8. Merk wel dat ik nu veel meer last heb, 0,8 is echt veel! Spuit het in mn buik, vind benen veel pijnlijker. Heb nog 3.5 week te gaan, ben aan het aftellen..
3 maanden geleden
Ik moest het ook spuiten ivm keizersnede en overgewicht. Maar heb dit geweigerd omdat ik al direct goed op de been was