Mijn zoontje wil helaas niet aan de borst. Waar het de eerste dagen prima ging wilde hij opeens op dag 3 alleen nog maar de linkerborst en sinds dag 4 helemaal geen borst meer... gillen en krijsen als een soort gremlin 馃槄馃檲 uit nood toen de kolf er maar bij gepakt en hem via een flesje melk gegeven.. later op de dag de verloskundige erbij gehaald omdat hij zo suf werd en niet helder meer over kwam (dikke paniek bij mij..) hij bleek inderdaad niet genoeg voeding binnen te krijgen en dus niet sterk genoeg om aan de borst te drinken.
Dus nu er voor gekozen om fulltime te kolven en dat gaat goed. Dus dat laten we lekker even zo.
Alleen nu... ik word gek van alle tegenstrijdige berichten die ik lees over hoe lang je de voeding op *kamertemperatuur* mag bewaren.. de ene zegt 4 uur, de ander 6 en dan heb je zelfs uitschieters die zeggen 10 uur... 馃く
Vandaag bij het consultatiebureau geweest, folder mee gekregen van het voedingscentrum.. nou die hebben het al helemaal niet over kamertemperatuur maar alleen koelkast of invriezen...
Help! 馃槄馃槆