33 Reacties

één maand geleden

Reactie op BabyToet

Hee, Wat mijn productie hielp: - boezemvriendjes , zijn kruiden capsules. O ...
Oh ja gebruik nu van Jacob Hooy thee, maar dat is idd een idee! Kokoswater? Nog niet eerder gehoord, altijd het proberen waard. Ja dat wel, de kolf past heel goed gelukkig. In de ochtend had ik dus ook veel productie en nu ook niet meer. Echt balen! Maar jullie hebben mij veel mooie tips gegeven, ik ga ze toepassen. Dank je wel!

één maand geleden

Boezemvriendjes supplementen heeft mij erg goed geholpen

één maand geleden

Reactie op Mar7790

Boezemvriendjes supplementen heeft mij erg goed geholpen
Is het alleen te bestellen? Ik ga denk ik overstappen van de thee naar de supplementen. Dank je wel!

één maand geleden

Reactie op SamenDrie

Wat fijn dat je er geen last van hebt! Hahaha nu je het zegt, jawel heb h ...
Bij mij is dat wel altijd de reden. Was bij de oudste ook zo.

één maand geleden

Reactie op SamenDrie

Is het alleen te bestellen? Ik ga denk ik overstappen van de thee naar de s ...
Ja gewoon online te koop! Ik moest de plus bestellen

één maand geleden

Is je kolf nieuw of al langere tijd in gebruik? Onderdelen (zeker siliconen!) vervangen en checken of de motor nog even goed werkt?

één maand geleden

Reactie op lavieenrose

Is je kolf nieuw of al langere tijd in gebruik? Onderdelen (zeker siliconen ...
Nee de kolf is nieuw, vorig jaar 3x gebruikt ofzo. Wel de motor na het lezen van jouw bericht gecheckt en die doet het ook nog top. Moet wel opletten dat ik ‘m droog 😳

één maand geleden

Reactie op BabyToet

Ja gewoon online te koop! Ik moest de plus bestellen
Thanks! Gisteren gelijk besteld!

één maand geleden

Reactie op Ou12345

Bij mij is dat wel altijd de reden. Was bij de oudste ook zo.
Aaah ik ga het in de gaten houden, menstruatie zet niet echt goed door, dus hoop dat het snel achter de rug is.

één maand geleden

Die pijn herken ik helaas heel erg. Onze zoon had een te korte tongriem. Dit hebben we laten behandelen en daarna ging drinken veel beter en minder pijnlijk! Weet je of dit aan de orde kan zijn?

één maand geleden

Hi ladies, ik kolf fulltime en leg mijn kindje niet aan. Uit mijn linker borst komt veel minder melk. Zijn er tips om deze borst te stimuleren? Ik masseer, drink en eet gezond en voldoende en gebruik supplementen ter ondersteuning.

één maand geleden

Reactie op MamavanD&M

Die pijn herken ik helaas heel erg. Onze zoon had een te korte tongriem. Di ...
Sorry voor mijn late reactie! Dit keer hebben we dit gelijk laten controleren, omdat ze bij mijn ander zoontje er 4 maanden later pas achterkwamen, nadat ik het zelf had aangekaart. Maar alles zag en ziet er nog steeds goed uit bij de baby.

één maand geleden

Reactie op FeMn

Hi ladies, ik kolf fulltime en leg mijn kindje niet aan. Uit mijn linker bo ...
Mijn ene borst produceert ook minder dan de andere volgens mij is dat normaal