6 Reacties
één maand geleden
Hi! Ik doe dit ook: overdag kolf ik en 's nachts geef ik "live" bv. Persoonlijk kolf ik met de laatste nacht voeding (of eigenlijk de eerste ochtend voeding, rond 07:00 meestal) meteen of direct daarna mijn andere borst mee, en kolf dan steeds tijdens/rond het voeden de andere borst voor de volgende voeding. Je productie is 's ochtends het hoogst, dus voor mij werkt dat prima. Weliswaar kolf ik dan tussen de 90-110 ml per keer (meestal, en 's ochtends vaak wat meer).
Maar ik weet natuurlijk niet hoe het nu met jouw productie zit - die 100/120 cc die je noemt, is dat afgekolfde melk of kunst voeding? En hoe lang doe je er nu over om dat te kolven?
één maand geleden
Hi,
heb je al een eens power kolven geprobeerd? Dit doe je een aantal dagen achter elkaar en dan zie je dat je steeds meer productie krijgt. Bij mij werkt dit super goed. Ik doe het twee keer per dag (ochtend) en eind van de middag zo rond 17:00 uur.
Het gaat als volgt;
Je kolft 20 min
Pauze 10 min
Je kolft 10 min
Pauze 10 min
Je kolft 10 min
Het kost wel even wat tijd een aantal dagen maar mij heeft het enorm geholpen en je moet het zeker wel even 4 dagen volhouden.
Succes!
één maand geleden
Reactie op EefAndTiny
Hi! Ik doe dit ook: overdag kolf ik en 's nachts geef ik "live" bv. Persoon ...
Bedankt voor je reactie! Meestal kolf ik rond de 100 ml, soms iets minder en soms iets meer. Ik kolf beide borsten tegelijk 15/20 minuten. Alleen vroeg ik me dus af hoe ik dit dan meer kan laten worden omdat ze natuurlijk hoe groter/ouder ze word ze steeds wat meer zal willen drinken. 😊