32 Reacties

één jaar geleden

Door m’n vetrol lukt het me niet eens om m’n baarmoeder te voelen. 🥲

één jaar geleden

Bij mij ligt het er ook heel erg aan of ik bijvoorbeeld net heb geplast of niet! Als ik sochtends wakker word zie ik de bolling van mijn baarmoeder een stuk hoger dan wanneer ik naar de wc ben geweest.

één jaar geleden

Reactie op mama van Ayla 💕

Hahahaha😂

één jaar geleden

Volgens mij kwam de verloskundige bij mijn 16-weken controle op 2 cm onder mijn navel uit en dat was helemaal goed. Met 18 weken gaf ik aan dat mijn buik erg gespannen was en het zo drukte bij mijn navel. Ook dit was blijkbaar heel normaal, omdat de baby rond dit termijn wat hoger kan komen te liggen. De baby was blijkbaar ook lekker aan het bewegen. Ik weet niet of het iets te maken heeft met de groei hoor, ik verwacht zelf geen hele grote baby haha.

één jaar geleden

Ik denk dat het ook uit wat voor vorm baarmoeder je hebt? Die van mij is smal en hoog en ik zit dus ook te hoog volgens dit schema. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik had precies wat Ruelle zegt, met 16 weken 2 cm onder de navel. En dat was precies goed zei ze!

één jaar geleden

Reactie op Beanie85

Ik had precies wat Ruelle zegt, met 16 weken 2 cm onder de navel. En dat wa ...
Hier ook! Verloskundige voelde met 16 weken 2 vingers onder de navel en dat was prima ☺️ ze zei dat hij met 18 weken waarschijnlijk tot de navel zou komen.

één jaar geleden

De vk voelde het bij mij ook niet ver onder m’n navel dus ik zou niet te veel waarde hechten aan deze afbeelding 😊

één jaar geleden

Reactie op Zomer21

Hier ook! Verloskundige voelde met 16 weken 2 vingers onder de navel en dat ...
Dan zal dat kloppen toch 😊

één jaar geleden

Ik had m idd ook bij 16 weken 2 vingers onder mn navel.. Zei wel dat het hoog was, maar dat het kwam doordat het voor mij het tweede kindje is.. Dat de baarmoeder dan sneller groeit (niet perse het kindje).

één jaar geleden

Geen idee met de fundushoogte, maar bij de dertien weken echo (was toen al op helft van 14w) zei ze wel dat de baby/baarmoeder wat hoger lag bij mij.. wat normaal is omdat het al een 3e zwangerschap was. Zou het zijn dat je het nog ‘zo vroeg’ niet goed zelf kan voelen.. en het meer een ding is als je al verder bent in de zwangerschap. Mijn buik is tot nu toe nog helemaal niet aangeraakt door de VK 😆 daarnaarst heb je zelf ook geen VK en niet opgeleid om dat correct te voelen, neem ik aan..?

één jaar geleden

Hier baarmoeder net 2 cm onder de navel. 2e zwangerschap, gynaecoloog zei dat het helemaal goed was

één jaar geleden

Thanks ladies! Ik vertrouw er maar op dat het wel goed zal zijn 😉

één jaar geleden

Die van mij komt op 24 weken volgens deze theorie. Ik ben 18 weken. 😬

één jaar geleden

Hier ook met 13 weken 2 vingers onder navel.

één jaar geleden

Ik had met 16 weken de fundus hoogte al bij mn navel zitten. Dat terwijl de kleine groeit naar behoren en niet veel groter is dan het aantal weken. Ze zei dat dit kan als je een wat kleiner van stuk bent qua bovenlichaam.

één jaar geleden

nou dit dus hahahah

één jaar geleden

Ok dus daarom voel ik hem ook niet!!!!🤣🤣

één jaar geleden

Hier ook 2 vingers onder navel met 16 weken. Was helemaal oké volgens de verloskundige.

één jaar geleden

Ben bijna 18 weken zwanger. Zit 1 a 2 cm onder mijn navel. De verloskundige zei dat dit prima is.