14 Reacties

3 maanden geleden

Omoda?

3 maanden geleden

Shoesme

3 maanden geleden

Nelson heb je ook babyschoentjes diverse merken

3 maanden geleden

Hoi, ik weet niet welke maat jd kleintje heeft, maar onze dame heeft vrij kleine voetjes en ' gewone' schoenen zijn een ramp om aan te trekken omdat ze dr voetjes bol maakt en dr teentje intrekt. Ik heb deze: https://www.scapino.nl/p/groot-leren-babyschoenen-met-boerderij-print-006462551/ Wellicht zit er ook een scapino in Utrecht? T zijn lifesavers voor mij, want ze wil de hele dag lopen馃槄

3 maanden geleden

Scapino op de oudegracht of in de bilt daar heb ik laast de schoentje voor me dochter gehaald

3 maanden geleden

Thanks allemaal! Ik zocht idd vooral echt tips van mensen die zelf in 茅茅n van deze winkels zijn geweest en daar een fijne ervaring hebben. Het zal wss de Scapino worden dan!

3 maanden geleden

Wij zijn bij shoesme geweest, hele fijne schoentjes

3 maanden geleden

Wij zijn uiteindelijk het best geholpen en geslaagd bij shoesme. Die hebben natuurlijk ook alleen shoesme schoenen, dus je beperkt je tot hun collectie, maar zij namen daadwerkelijk de tijd om te helpen met meten, hebben meerdere maten geprobeerd en gevoeld bij onze zoon, uitgelegd dat hij een hoge wreef heeft dus dat bepaalde modellen meer of minder geschikt waren enz enz. Heel fijn,veel beter dan bijv bij de Nelson waar ze eerst zei dat ze zijn maat wss 眉berhaupt niet hadden (was wel zo), ze ons geen enkel advies gaf over het type schoen en we ons vooral als een last voelden en ze geen tijd voor ons hadden (op zich fair op een zaterdag). Omoda heeft tegenwoordig geen kinderschoenen meer fysiek in de winkel. Dus, mocht nog iemand interesse hebben - ga naar de shoesme.

3 maanden geleden

Reactie op EefAndTiny

Wij zijn uiteindelijk het best geholpen en geslaagd bij shoesme. Die hebben ...
Omoda heeft inderdaad overwogen om kinderschoenen uit de winkels te gaan halen, maar er zijn nog steeds winkels met kinderschoenen! Ook in Utrecht 馃槈

3 maanden geleden

Reactie op Mommy0724

Omoda heeft inderdaad overwogen om kinderschoenen uit de winkels te gaan ha ...
Nou, ik was daar dus zelf fysiek, afgelopen zaterdag, de schoenwinkel in het centrum, en daar hadden ze ze toch echt weggehaald 馃槈

3 maanden geleden

Reactie op EefAndTiny

Nou, ik was daar dus zelf fysiek, afgelopen zaterdag, de schoenwinkel in he ...
Ooo raar! Op de site staat het wel namelijk.

3 maanden geleden

Zit je misschien niet op te wachten want is een stukje rijden (wij kwamen er zelf voor uit de Randstad) maar Barefoot & more is een geweldige winkel.

3 maanden geleden

Reactie op Rensje93

Zit je misschien niet op te wachten want is een stukje rijden (wij kwamen e ...
*. Helemaal in Arnhem, dat dan weer wel haha

3 maanden geleden

Wij zij naar Shoesme geweest. Super fijne winkel 馃挍