14 Reacties
3 maanden geleden
Hoi, ik weet niet welke maat jd kleintje heeft, maar onze dame heeft vrij kleine voetjes en ' gewone' schoenen zijn een ramp om aan te trekken omdat ze dr voetjes bol maakt en dr teentje intrekt. Ik heb deze: https://www.scapino.nl/p/groot-leren-babyschoenen-met-boerderij-print-006462551/
Wellicht zit er ook een scapino in Utrecht? T zijn lifesavers voor mij, want ze wil de hele dag lopen馃槄
3 maanden geleden
Scapino op de oudegracht of in de bilt daar heb ik laast de schoentje voor me dochter gehaald

3 maanden geleden
Thanks allemaal! Ik zocht idd vooral echt tips van mensen die zelf in 茅茅n van deze winkels zijn geweest en daar een fijne ervaring hebben. Het zal wss de Scapino worden dan!
3 maanden geleden
Wij zijn uiteindelijk het best geholpen en geslaagd bij shoesme. Die hebben natuurlijk ook alleen shoesme schoenen, dus je beperkt je tot hun collectie, maar zij namen daadwerkelijk de tijd om te helpen met meten, hebben meerdere maten geprobeerd en gevoeld bij onze zoon, uitgelegd dat hij een hoge wreef heeft dus dat bepaalde modellen meer of minder geschikt waren enz enz. Heel fijn,veel beter dan bijv bij de Nelson waar ze eerst zei dat ze zijn maat wss 眉berhaupt niet hadden (was wel zo), ze ons geen enkel advies gaf over het type schoen en we ons vooral als een last voelden en ze geen tijd voor ons hadden (op zich fair op een zaterdag). Omoda heeft tegenwoordig geen kinderschoenen meer fysiek in de winkel.
Dus, mocht nog iemand interesse hebben - ga naar de shoesme.
3 maanden geleden
Reactie op Mommy0724
Omoda heeft inderdaad overwogen om kinderschoenen uit de winkels te gaan ha ...
Nou, ik was daar dus zelf fysiek, afgelopen zaterdag, de schoenwinkel in het centrum, en daar hadden ze ze toch echt weggehaald 馃槈