9 Reacties

2 maanden geleden

Zo ver ik weet gebruik je deze voor in de bil om de scheetjes makkelijker eriit te krijgen. Ik heb deze van frida baby windi gaspasser besteld. Moet hem nog uitproberen masr zag wel veel goeie recensies

2 maanden geleden

Hi ik heb ze recent aangeschaft via bol.com. Nou moet ik wel zeggen dat onze dochter amper last heeft van krampjes. Eigenlijk helemaal niet meer.. ze had er maar een paar dagen last van (3/4). Alleen had ik het tijdens die dagen wel aangeschaft. Heb er toen 2 gebruikt, alleen merkte ik geen verschil, maar moet zeggen dat ze ook niet de hele dag last had wat het moeilijk maakt om een product te “reviewen” weet ook niet wat ik met de rest moet doen, zo zonde kostte me toch €19 eur.. ik zou het echt alleen kopen als je baby echt heel veel last heeft van krampjes en niet zoals in mijn geval iig

2 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Hi ik heb ze recent aangeschaft via bol.com. Nou moet ik wel zeggen dat onz ...
Mijn baby heeft al weken echt huilpiek savonds door krampjes

2 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Mijn baby heeft al weken echt huilpiek savonds door krampjes
Dan zou ik het wel proberen! Wellicht dat het toch wat verlichting geeft aan je dochtertje. Ik bracht het in, alleen had ze op dat moment niet veel last meer waardoor ik geen verschil merkte. Onze eerste dochter had ook echt huilbuien en weken lang last (gingen er zelfs naar de dokter voor omdat we niet wisten wat we moesten doen..) daarom dacht ik dit keer maar beter “gewoon kopen” blijkt dat onze tweede dochter gewoon geen last heeft..

2 maanden geleden

Ik heb deze gekocht (al toen ik zwanger was, voor het geval dat). Al een aantal pipetjes hiervan gebruikt. Een keer merkte ik dat ze al een dag geen ontlasting had gehad en dat ze ook nog erge krampjes had, dit was echt heel zielig. Toen heb ik voor het eerst Gassi gebruikt. Nou dat wist ik wel haha, heel scheet orkest kwam eruit en meteen 2 volle poepluiers! Hierna nog een aantal keren gebruikt als ik merkte dat ze veel krampjes had, de scheetjes komen er iets makkelijker uit dan 🙂

2 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Hi ik heb ze recent aangeschaft via bol.com. Nou moet ik wel zeggen dat onz ...
Ik zou ze wel voor een zacht prijsje willen overnemen van je? Mijn zoontje heeft er heel af en toe last van, zou het graag uitproberen 😊

2 maanden geleden

Reactie op AL__

Ik zou ze wel voor een zacht prijsje willen overnemen van je? Mijn zoontje ...
Mag hoor! Je kan me een berichtje sturen

2 maanden geleden

Ik heb de Frida Windi maar dat zal nagenoeg hetzelfde zijn. Gisteren nog gebruikt toen ze echt aan het krijsen was van de krampjes. Tegelijkertijd haar buikje gemasseerd. Het duurde even maar toen kwamen de scheetjes en jawel ook de poep zo over de handen van mijn man heen 😂 Merkte erna wel wat verlichting bij haar dus

2 maanden geleden

Mijn ervaring is wisselend. Ene keer komt er flink wat gas uit, maar andere keer gebeurt er niets. (En dan zijn ze best duur om ongebruikt weg te gooien 😉) Gas moet aan het einde van de darm zitten om eruit te kunnen, dus als dat nog niet het geval is, doet het niets. Dat zou je volgens de beschrijving moeten kunnen masseren, maar dat is me dus niet altijd gelukt.