323 Reacties

3 maanden geleden

Pelle 💙 29-7-2024 52 cm - 3695 gram Geboren met 39+6 Mega snelle bevalling met 2 minuten persen 😮, bevallen in bad. Droombevalling.

3 maanden geleden

Naomi 🌸 29 juli 2024, 46 cm en 2773 gram 39+5

3 maanden geleden

Jesse 28 juli 40+4 55 cm en 3985 gram Welkom mooi mannetje 🥰

3 maanden geleden

Milabella Geboren 28 Julie 39.4 46cm en 2742gram Welkom ons prinsesje

3 maanden geleden

Mia Lara Geboren op 28 juli met 41+3 weken met een Spoedeisende 3280 gram Gezond, perfect en verliefd!

3 maanden geleden

Mylee 💕 24 juli 2024 3232 gram, 51 cm 40+1 d.m.v. ongeplande keizersnede

3 maanden geleden

G.A. Geboren met 41 weken, 4 kilo. Vlotte thuisbevalling!

3 maanden geleden

Onze dochter Lieve is geboren met precies 41wk op 28-7, 4385g en 57cm!

3 maanden geleden

Milan Philippe Martens 30-07-2024 3400 40+2 Ik was op en kreeg een slaappil mee vanuit het ziekenhuis. De volgende dag voelde ik me veel beter tot de avond. Ik heb nog 2 slaappillen gevraagd. Ook was ik gestript en had ik 2 cm ontsluiting. Toen ik voor de tweede keer het middel nam, voelde ik echter geen leven meer. De vk ook niet. Ook bleek mijn moederkoek op te zijn en had ik amper nog vruchtwater. Ze stelde voor om in te leiden de volgende dag om 6:30 en ik mocht het laatste slaapmiddel die avond nog nemen zodat ik uitgeslapen aan de bevalling zou beginnen. Die avond begon het echter net wat meer te rommelen dan normaal. Ik belde het ziekenhuis voor advies. Ze adviseerde om te gaan douche. Als het daarna zou afnemen, kon ik de medicatie gewoon nemen en me de volgende dag melden. Na het douche werd het daadwerkelijk minder dus ik nam met enige twijfelen het slaapmiddel maar direct daarna had ik een pittige wee. Ik belde het ziekenhuis en mocht langskomen. Ik was wat angstig. Het middel hielp zo goed, hoe kon ik zo bevallen? In het ziekenhuis bleek ik niet meer ontsluiting te hebben. Het was echter inmiddels 00:00 en ze stelde voor dat ik bleef slapen omdat ik toch om 6:30 moest melden. Dat vond ik erg fijn. Eenmaal in bed begonnen de weeen sneller te komen en aangezien dit onze derde is, wist ik dat t begonnen was. De vk bleef volhouden dat het niet begonnen was en wilde meer slaapmedicatie geven. Ik wilde dit echter niet want ik wist dat ik ging bevallen. Toen de weeen te heftig werden, vroeg ik of ze wilde controleren hoe ver ik was. Bij onze tweede ben ik in 1,5 uur bevallen en deed het niet zo pijn als nu dus ik verwachte dat ik best ver was. Ze zei dat ik 3 cm had. Ik werd gek van binnen. Er moest iets mis zijn. Dan maar een ruggenprik want dit ging ik niet volhouden. Ze was hier eigenlijk op tegen want volgens haar was het niet echt begonnen maar ze gaf er uiteindelijk aan toe. De ruggenprik volgde snel maar werkte niet. Dit had ik helaas bij de eerste zwangerschap ook al ervaren. Ik had ontzettend veel pijn en het ging zo snel achter elkaar. Al snel voelde ik persdrang. Ze kwam terug om te voelen en zei dat ik 4 cm had. Ze was ook zichtbaar geïrriteerd. Alsof ik haar voor de gek hield. Ik werd ondertussen gek. Ik moest persen, 4 cm?! Dat kon toch niet! Dan doe maar een keizersnee of nieuwe ruggenprik. Ik hield het niet meer vol. Met tegenzin ging ze een nieuwe ruggenprik regelen. De verpleegkundige waar ik een betere klik mee had voelde mij veel beter aan. Toen ze weg ging zei ze al dat ze het gevoel had dat ik veel verder was. Ik heb toegegeven aan m'n eigen gevoel en ben gaan persen met 4 cm 🫢 al snel riep ze de vk terug. Met 3x persen was onze zoon er! Ik vond de hele bevalling best naar door haar. Volgens mij vond ze me een grote aansteller en geloofde ze niet dat ik zo snel ging aan haar opmerkingen te horen. Ze was zo negatief. Niet mijn mens zou ik maar zeggen. Maar who cares.... onze prachtige zoon is er! En mijn advies: luister naar je eigen gevoel!

3 maanden geleden

Jippe 28-7-2024 3220 41+1 Wat een geluk ❤️

3 maanden geleden

* Jace 💙 * 26-07-2024 * 3430 gram en 51 cm * met 37.5 weken geboren * geboren door middel van een inleiding (vliezen breken).

3 maanden geleden

Bram 💙 30 juli 2024 39+2 dmv inleiding na eerdere ks 3800gr & 51cm

3 maanden geleden

Elin 30-07-2024 In 2,5 uur geboren 4630 gram, grote dame!

3 maanden geleden

Onze lieverd😍 Geboren op 24 juli om 01.46 3430 gram

3 maanden geleden

Tobias 30-07-2024 41+2 3770gr en 52cm

3 maanden geleden

Onze Kate🩷 28-07-2024 40+6 weken 3715 gram, 52 cm Na vrijdag en zondag ochtend gestript te zijn kwam de bevalling zondag middag om 15.45u dan eindelijk op gang. Om 8.04u is ze geboren. Zo snel had ik het niet verwacht!

3 maanden geleden

Cato! Precies op uitgerekende datum: 28 juli 3048 gram en 50 cm

3 maanden geleden

Daar is onze dochter Evi ! 40+2 3408gr Geboren op 1 augustus. Alles ging heel snel en prettig . Succes voor de meiden die nog moeten laatste loodjes 💪🏻

3 maanden geleden

Olivia Mae 01-08-2024 40+3 weken 3838 gram, 48 cm Nadat thuis om 00:00 mijn vliezen braken, is na een heftige bevalling van 18,5 uur onze Olivia geboren 🥰 nu nachtje ter observatie in het ziekenhuis omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Hier kwamen we pas achter toen ze eruit was, omdat toen mijn vliezen braken het nog helder was.

3 maanden geleden

Onze dame liet even op zich wachten maar wilde gelukkig wel uit zichzelf komen ipv inleiding op 2 augustus. Esra 1 augustus 21:29 41+3 3710 gram Bevalling leek toch ineens wel op gang te komen. 16:00 serieuze weeën. 19:00 was de verloskundige er. Besloten om al naar het ziekenhuis te gaan. 19:45 in het ziekenhuis eerst nog even onder de douche. 20:45 ontsluiting laten checken. 9 cm, vliezen laten breken. Om 21:00 passief persen om haar in te laten dalen. Dat was ze nl nog steeds niet. 21:15 ingedaald en mocht ik gaan persen. 2 persweeën en ze was er!