323 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag is onze zoon Lío geboren 01-07-2024 4274 gram Geboren met 38.0 Lío is geboren met een geplande keizersnede.

2 maanden geleden

Gabriël is geboren vandaag op 01-07-2024 om 09:29 weegt 3878 en is 52 cm lang. 37+4 dagen. Eigenlijk een geplande keizersnede aankomende vrijdag ivm diabetes type 1. Maar hij besloot dat vandaag zijn tijd was nadat mijn vliezen waren gebroken 🩵

2 maanden geleden

Na een bevalling die nog geen twee uur geduurd heeft, is Olivia geboren op maandag 01-07. Mijn vliezen zijn in het ziekenhuis gebroken om 14:15 en om 16:03 was de kleine meid er 🌷 ze woog bij de geboorte 3249 gram en is 50cm lang. Ik was 38w4d zwanger van haar.

2 maanden geleden

Met 36+6 is op 01-07-2024 om 13:56 onze Foss geboren 💙 De weeën startten om 01:15 en ik had al vrij snel 8cm ontsluiting. We vonden het allebei een pittige bevalling, dus blijven 2 nachtjes ter observatie in het ziekenhuis. Maar ohh wat een geluk is dit! 😍💙

2 maanden geleden

Thijs Sjoerd Hof 🩵 Met 36 weken precies dacht jij eerder te komen. Wat zijn we blij met jou! 30 juni 2024 - 49cm - 2792 gram

2 maanden geleden

28 juni is Luca thuis geboren met 38+3 weken, 3160 gram en 51 cm 💙 Om 10 uur s’ochtends begonnen met gelijk regelmatige weeen, waarna om 11:15 uur braken de vliezen en om 11:26 uur is hij geboren. Een droom bevalling!

2 maanden geleden

Onze Sammy is geboren met 34 weken en 2 dagen. Voor mijn zwangerschapstermijn had ze een bijzonder mooi gewicht: 2325gram. Ze is een bikkeltje. We hebben 1,5 week in het ziekenhuis moeten blijven. Sammy heeft geen sonde of zuurstof bij gehad. Ze was gewoon helemaal klaar om te komen. Het was een stuitbevalling. Een gelukje dat ik natuurlijke wijze kom bevallen omdat ze nog zo klein was. 45 cm. Alles gaat goed. Ze is vandaag precies 3 weekjes oud. Ze is geboren op 11 juni 2024. ♥️

2 maanden geleden

Onze zoon Sem is op 27 juni om 23:42 geboren met 38+4 weken! Woensdagnacht verloor ik de slijmprop en direct daarna begonnen de weeën, om 17:00 had ik 5 cm ontsluiting, om 19:00 was dit 7 cm en toen zijn we naar het ziekenhuis (kraamhotel) vertrokken. Om 23:00 gaan persen en om 23:42 issie dus geboren. Zoooooo verliefd 💙

2 maanden geleden

Vandaag met precies 40 weken ben ik bevallen van onze Jolie Jess 💕

2 maanden geleden

Onze dochter Maeve thuis geboren op 2 juli om 13:00 met 38+3 en 2921 gram🩷 ‘s nachts begonnen met onregelmatige weeën om 02:15 en tot einde van de ochtend onregelmatig gebleven dus dachten dat het niet zou doorzetten. Tot ik ineens in een weeënstorm belandde, de vk kwam en zei dat ik niet meer wegkon naar het ziekenhuis omdat ik 9cm had! Maeve is geboren in het vlies! Het was heftig maar onwijs mooi🩷

2 maanden geleden

Onze dochter Harper is gisteren om 08:50 geboren met een geplande keizersnede. Met 39.3 en een gewicht van 3740 gram! Een lief zusje erbij voor onze zoon Fox. 💗

2 maanden geleden

🩵 Ted 🩵 Geboren met 39+6 🩵 2-7-2024 🩵 2915 gram, 48 cm

2 maanden geleden

Vanmiddag geboren met 37+2! Evi Mae roepnaam Evi🩷. Zijn allemaal aan het bijkomen van een heftig snelle maar fijne bevalling. Gewicht 2786 gram.

2 maanden geleden

Op 3 juli, precies op haar uitgerekende datum, is Silke geboren. Lengte: 53 cm Gewicht: 4020 g Het was een pittige thuisbevalling van 18 uur, maar het zo waard💕

2 maanden geleden

Op 2 juli zijn onze dochters Imène en Nour geboren. Ingeleid met 37.3. Imène is eerst geboren met 3015 gr en 50 cm. Een uur later is Nour in stuit geboren met 2915 gr en 50 cm. Savonds waren we weer heerlijk thuis met zn allen.

2 maanden geleden

Op 4 juli om 20.49 uur is onze zoon Jelte geboren, met een gewicht van 3390 gram en lengte van 50 cm. De inleiding liet lang op zich wachten, maar de bevalling ging super snel. Om 18.15 uur hebben ze mijn vliezen gebroken en na 2,5 uur is Jelte geboren.

2 maanden geleden

- Zoon Liam - 02-07-2024 - 3935 gram, ca 54 cm - Geboren op 41.0 Geen makkelijke bevalling! De weeën duurden meer dan 24 uur, waren erg pijnlijk en ontsluiting ging steeds langzamer, zelfs met ruggenprik. Uiteindelijk besloot de arts tot keizersnede, en dat was maar goed ook: de jongen bleek een sterrenkijker en zat ook nog schuin vast met zijn hoofdje, dus hij was er nooit zelf uitgekomen. De keizersnede zelf ging snel en pijnloos en ik heb tranen van geluk gehuild toen ik hem eindelijk zag. Herstel gaat gelukkig goed, vandaag terug naar huis!

2 maanden geleden

Rosalie Andrea Miranda 30-6-2024 2952 gram 51 cm 39+5 Na de derde keer strippen wat voorweeën gehad en toen spontaan vliezen gebroken om 16:45 ongeveer. Na iets van een uur begonnen de weeën die ook gelijk vrij kort op elkaar waren. De verloskundige was er rond 18:30 en is niet meer weggegaan. Rond 21:15 met 3 cm ontsluiting maar heftige weeën toch al richting ziekenhuis, daar in bad de weeën geprobeerd op te vangen. Er leek op een gegeven moment al persdrang te zijn, en na controle om 23:00 bleek dat Rosalie scheef lag, waardoor haar hoofdje op het reflexpunt lag die de persdrang veroorzaakte. Nog steeds geen vorderende ontsluiting, nu amper 4 cm na 5 uur weeën. Gekozen voor een ruggenprik, lang op moeten wachten, het was ondertussen 1:30 en helaas lukte deze niet en kreeg ik er ontzettende pijn in mijn rechterbeen bij. Na amper een uur was het deel dat wel werkte ook volledig uitgewerkt en bleef alleen de pijn over. Alternatief was een pompje, daar tot ca. 3 uur op gewacht, dat had enig effect. Oxytocine bij gehad in het infuus om de ontsluiting verder te krijgen, maar had amper effect en ik kon de persdrang niet meer verdragen, was zo moe en had last van wegvallende ademhaling en de uitputting. Pomp toch even opgehoogd, maar toen ging ik eerst hyperventileren en toen stopte het helemaal. Ondertussen al meerdere keren aangegeven dat het op was en ik een keizersnede wilde. Daar waren de artsen ondertussen dus mee bezig om te regelen. De anesthesioloog probeerde nog een tweede ruggenprik te geven maar die geweigerd en onder algehele narcose gegaan. Ivm bijeffecten voor Rosalie eerst helemaal voorbereid en vastgebonden voordat ik onder narcose ging, vastgebonden persweeën proberen weg te zuchten blijkt geen succes… daarna ging het snel en is Rosalie om 6:01 geboren. Eerst bij papa huid op huid, toen ik wakker genoeg was lag ze bij mij en konden we haar terug in de kamer aanleggen rond 7:45 uur. Een heftige bevalling waar we niks van cadeau hebben gekregen, maar onwijs dankbaar voor de ondersteuning van de arts en verpleging en onze eigen verloskundige die ondanks het overdragen van de zorg bij ons zijn gebleven. Nu herstellen en genieten van ons kleine meisje.

2 maanden geleden

Philip Lancelot van Leeuwen 3-7-2024 2870 gram 48 cm 38+6 Ja! Hij is er 💚 We zijn super blij en nog even ter observatie in het ziekenhuis. Bevalling ging voorspoedig. Ademhaling 4 tellen in en 6 tellen uit heeft wonderen gedaan.

2 maanden geleden

14-6 is onze tweeling geboren met een keizersnede! 37 weken Jongen en meisje van 2700 gram 50 cm en 2800 gram 49 cm. Keizersnede is mij wel tegengevallen maar dat komt door alle complicaties! We zijn wel onzettend aan het genieten van onze 2 wondertjes!