323 Reacties

2 maanden geleden

Elle 💖 geboren op 4 juli om 21:31 met een geplande inleiding met week 39+3 Ze woog 2795 gr en 46 cm.

2 maanden geleden

Met 39+4 is onze knappe dochter Maud geboren vandaag. Na een inleiding gestart om 8 uur is ze ‘s avonds geboren om 8 uur stipt. Gewicht 3880 kg, lengte is niet gemeten.

2 maanden geleden

Met 39+6 en een inleiding uiteindelijk is onze Robbie geboren op 7-7-24. Hij weegt 3932 gram. Wij zijn verliefd 😍💙

2 maanden geleden

Onze dochter Evie Jane is 24-6-24 geboren🥰 met 37+1 Geboren dmv inleiding ivm zwangerschapsvergiftiging , uiteindelijk ter wereld gekomen per keizersnede. Bij geboorte woog ze 2160 gram en was ze 42 cm. Erg klein maar doet het super goed 🥰

2 maanden geleden

Naam: Kristel Julia Datum: 5 Juli 2024 Gewicht/lengte: 2100 gram en 45 cm Met hoeveel weken geboren: 37 weken Een medische zwangerschap gehad door groei vertraging. Daardoor met 37 weken ingeleid. Om 07:45 vliezen gebroken en weeen opwekkend gekregen en om 13:17 geboren. Goede start gehad en hopelijk snel boven je geboorte gewicht.

2 maanden geleden

28-06 om 13:07 is onze dochter Sofia Noémi geboren. Toch spontaan me vliezen gebroken, zal eigenlijk de dag erna ingeleid worden i.v.m. beginnende zwangerschapvergiftiging en macrasomie. Het was een langdurige en hele heftige bevalling. Ik zat 8 uur op 8cm ontsluiting met persdrang. Tot de 8cm geen pijnstilling, dus ik dacht het gaat me wel lukken zo natuurlijk mogelijk. Toen kreeg ik een keuze of pijnstilling of naderende keizersnede. Eenmaal een ruggenprik werd de persdrang nog heftiger en hield ik het niet vol. Toen moesg ze met een paar keer persen eruit want haar hartslag daalde aanzienlijk. Eenmaal onze mooie dochter geboren moest ik daarna nog voor operatie omdat me placenta niet losliet. Aldaar meer dan 2L bloedverlies gehad. Al met al heel heftig maar zo cliché. Je vergeet het allemaal weer en zo voor haar over. Ze doet 't zo goed en is zo'n lieverd.

2 maanden geleden

Jurre Tygo 05 juli 2024 4150 gram en 51 centimeter 39+2 weken zwangerschap. Na een inleiding met een ballon en weeenopwekkers uiteindelijk toch met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen

2 maanden geleden

Naam: Jill 🩷 Datum: 5 juli 2024 Gewicht: 4124 gram Lengte: 56 cm Geboren met precies 41 weken Een snelle vlotte poliklinische bevalling van ongeveer 7 uurtjes. De weeën waren intens en pittig. Helaas even moeten blijven omdat mevrouw in het vruchtwater had gepoept. Maar gelukkig mochten we na 8 uur observatie naar huis.

2 maanden geleden

Damian 🥰 Geboren op 8-7-2024 met 40+3. Zou eigenlijk die dag gestript worden maar op zondag bedacht meneer zelf toch al dat het tijd was om te komen. Vlotte poliklinische bevalling gehad, super fijn in bad weeën op kunnen vangen. Hij woog 3895 gram (Iets meer dan gemiddelde curve die hij volgens de echo's had) en is 50 cm

2 maanden geleden

Daar is ze dan eindelijk! Onze kleine Yinthe 🥰 Geboren op 9-7-24 om 00:07 uur na een pittige bevalling op 40+5. 50 centimeter en 3400 gram Na het strippen om kwart over 6 de vliezen gebroken en nog geen 6 uur later was onze sterrenkijker er🥰🩷🩷🩷

2 maanden geleden

Tiebe is vrijdagavond geboren! Thuis bleek bij volledige ontsluiting dat hij in stuit lag. Al half persend naar het ziekenhuis aan de overkant van de straat gereden in een rolstoel en daar Tiebe alsnog vaginaal op de wereld gezet. Erg trots op hem! 38 + 3, 3256 gram.

2 maanden geleden

Sebastiaan Julius Ferdinand 💙 3 juli - 13.48 3338 gram - 47.5 cm Met 1cm kreeg ik een ballonnetje, waarna direct al weeën begonnen. Diezelfde avond weer teruggegaan naar het ziekenhuis, waar na een slapeloze nacht de weeën weer afnamen. Daardoor toch volgens planning de inleiding doorgezet, rond half 8 vliezen gebroken, rond 10 uur zat na veel moeite het infuus goed en wel en konden de wee opwekkers aan. 13.41 volledige ontsluiting en 7 minuutjes later en 3x persen was de kleine man er gewoon! Het was een hel en droombevalling tegelijk die eindigde in een golden shower van onze zoon 🤣👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Sebastiaan Julius Ferdinand 💙 3 juli - 13.48 3338 gram - 47.5 cm Met 1cm ...
Geboren met 38+0 weken i.v.m. insulinegebruik 😊

2 maanden geleden

♡Danée Esther Brighid Sharona ♡ 51cm ♡ 3610 gram ♡ 9 juli om 10:30

2 maanden geleden

Eva ❤️ Met 39+1 geboren op 8 juli via een geplande keizersnede. 3548 gram

2 maanden geleden

Thirza en Naomi 💕 Dinsdag 02-07-2024 Na een zwangerschap van 36+1 weken is onze tweeling geboren met een spoed keizersnee. Ze zouden met 37+1 gehaald worden, maar ik kreeg koorts en weeën dus mochten ze een weekje eerder komen. Inmiddels zijn we al een week in het ziekenhuis doordat een van onze meisjes ziek werd. We zien er naar uit om lekker naar huis te gaan 🩷🩷

2 maanden geleden

Onze lieve Rafke is geboren.🤎🧸 10-7-2024 3570 gram 50 cm Ingeleid bij 38+5 We zijn verliefd🥰🩷

2 maanden geleden

9 juli om 08.47 geboren na een super snelle bevalling. Om 08.40 aangekomen in de verloskamer en na 3x persen was ze er. Een droom 💞 Lucy Suze

2 maanden geleden

Sarah 🥰 Geboren op 10 juli, 10.59 uur 3380 gram, 50 cm Termijn: 40+6 Van 2.30 uur tot 10.30 uur rustige weeën gehad. 10.34 uur de verloskundige gebeld, ivm plotseling pittige weeën en ik voelde persdag opkomen. Gelukkig waren ze er snel, want 10.59 uur werd Sarah geboren. Dat was een hele schakeling, maar intens dankbaar dat het zo vlot en goed mocht verlopen! We genieten van ons meisje 🩷

2 maanden geleden

Romée, 10 juli om 18.06. Geboren bij 40+2 Onze eerste werd groot geschat met 4033 gram, maar hij was ook wel 41+4, maar nu nooit iets over gehoord. Nou, mevrouw is 55 cm en 4366 gram 😅