323 Reacties

3 maanden geleden

Vanmorgen op 15 juli is onze Lainey geboren via een geplande keizersnede met termijn van 39+4. Alles is goed gegaan, ze weegt 3650 gr en we zijn helemaal verliefd🩷🧸

3 maanden geleden

Mathias Harvi 9 juli 3322 gram 51 cm 39 weken en 4 dagen Het duurde allemaal vrij lang. Maar het was het allemaal waard! Wat een ervaring om het voor de 2de keer mee te maken samen met mijn man! 💙

3 maanden geleden

Mare Julia 🩷 15 juli 15.38 3570 gram 52 cm Ingeleid met 41+2 Hele fijne, vlotte bevalling gehad en alweer lekker thuis! Zo verliefd 🥰

3 maanden geleden

• Alea Ayana • Ze heeft zich gemeld op de uitgerekende datum 11.07.2024 om 12:57 • 49cm en 3456 gram • vliezen vanzelf gebroken. Weeën zetten niet door. Opwekkers gekregen. Geboren met knip en pomp zonder pijnstilling. Nu lekker samen genieten van elkaar💓

3 maanden geleden

Ons prachtige meisje Jinthe Amarins, gistermiddag (15-07) om 17.30 uur geboren met 39+3. Ze weegt 4 kg en is 50 cm. De bevalling ging razendsnel, en had door de timing (we waren op een uitvaart toen het begon) een bizarre lading. Tranen van verdriet maakten plaats voor tranen van geluk. Het moest zo zijn....

3 maanden geleden

Marley 11-07 3296gram en 51cm Geboren op 39 weken en 1 dag Na een balloninleiding dacht ze al zelf te komen.. binnen 17 uur bevallen maar wel even in zh vanwege geelzucht.. hopelijk straks naar huis 🤩

3 maanden geleden

08-07-2024 is onze dochter Alina geboren met termijn 39+1 weken. 3418 gram en 50cm🩷

3 maanden geleden

🌹 Rose 🌹 16 juli om 8.02 uur 🌹 38+6 weken 🌹 3605 gram 🌹 52 cm Weeën begonnen om half 2 ‘s nachts. Rond half 4 richting het ziekenhuis. Al snel een ruggenprik, die helaas niet meer werkte na een tijdje omdat de ontsluiting super snel ging. Paar keer persen en toen kwam ze er in een keer uit. Fijne bevalling om op terug te kijken. We mochten snel naar huis ❤️

3 maanden geleden

14-07-24 8.48 is onze zoon Luca geboren met precies 38 weken. De vliezen vanzelf gebroken en de ontsluiting ging vlot maar hij bleek een sterrenkijker en na 1.5 uur persweeën is besloten om een keizersnede te doen.

3 maanden geleden

💜 Lila Lavie 09-07-2024 4005 gram 51 cm 39+6 weken Super snelle mooie bevalling gehad om 13:45 uur in het ziekenhuis en om 14:45 uur geboren na 10 min persen. Nu lekker genieten met z’n viertjes 🥰

3 maanden geleden

Nolan 😍💙 16-07-2024 3650 gram & 50 cm Geboren met 39+2 via een geplande keizersnede.

3 maanden geleden

Julian 🩵 09-07-2024 41+6 4222 gram 53 cm We zijn helemaal in de wolken 🥰🩵

3 maanden geleden

Evie❤️ 16-07-24 39+2 3820g 51cm Na een hele lange inleiding en bevalling toch ter keizersnede ter wereld gekomen, maar oh wat is ze mooi 🥰

3 maanden geleden

Naomi 🩷 Geboren op 16 juli om 10:17 Geplande keizersnede gehad Ze is 52 cm lang en weegt 3760 gram

3 maanden geleden

Noé 💕 13-07-2024 41+1 4024 gram 53 cm

3 maanden geleden

Charlie Bowen🧸 10.07.2024 41+1 4260g 56cm

3 maanden geleden

Benjamin Pieter Roosen 15 juli 3940gr & 54cm 39+2 Ingeleid met 39+1 vanwege prenatale depressie. Mocht eigenlijk eerder maar het was te druk in het ziekenhuis 🙈 dus we moesten later komen. Ballonnetje geplaatst en die avond al wat weeën gehad, maar na het douchen namen die aanzienlijk af dus een redelijk goede nachtrust gehad. 8u melden in het ziekenhuis. Het was nog steeds erg druk dus pas om 9.20u de eerste verpleegkundige gezien. Toen ook al weer wat weeën en 4cm ontsluiting dus hup vliezenbreken 👍🏻 Iets na 12e eindelijk ruggenprik, was een spoedoperatie tussendoor dus ook daar moest ik weer wachten 🙈🙈 Tot ongeveer half 4 werkte de ruggenprik top, en daarna alleen nog in mn benen.... dus tot 18.04u een soort hel gehad 🙈😅 ik kan niet zo goed tegen pijn.... wilde niet voor niks een ruggenprik.. Maar toen was hij er uit eindelijk toch op eigen kracht uitgekomen 🥰 Het gaat heel erg goed met hem, ik ben nog wat beurs 😅

3 maanden geleden

Op 8 juli is onze Sarah geboren op haar uitgerekende datum. ♥️ Het was een pittige bevalling, ook omdat we ‘s nachts door meer dan 8(!) ziekenhuizen zijn afgewezen wegens drukte, wat voor paniek bij mij zorgde omdat ik eigenlijk niet thuis durfde te bevallen. Uiteindelijk konden we gelukkig terecht. - 40+0 - 3765 gram - 50 cm Zij maakte het na de bevalling direct super goed 🥰, mama moest / moet nog wat langer bijkomen 😅.

3 maanden geleden

Nouri 🩵☁️ 4080 gram 38+4 weken Zondag 14 juli 2024 om 23:14 uur geboren middels een ongeplande keizersnede na een lange inleiding We zijn inmiddels lekker thuis en helemaal in de wolken 🩵

3 maanden geleden

Naam: ayva louise Geboortedatum 16 juli 2024 Gewicht 3395 gram Lengte 51 cm Met hoeveel weken geboren 37 weken Zwanger van mijn eerste Bevallingsverhaal: Ongeveer een maand terug ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis voor zwangerschapsvergiftiging, zwangerschapscholestase en zwangerschapsdiabetes. Een zware emotionele rollercoaster want ik voelde mij niet ziek en heel overbodig in het ziekenhuis maar de waardes logen er steeds niet om dus moest helaas blijven.met 37 weken zou ik worden ingeleid omdat het mentaal erg zwaar voor mij was en de baby dan het beste kwa gezondheid is kwa ontwikkeling in organen etc. Zondag 14 juli braken spontaan mijn vliezen een heel vreemd gevoel want het lijkt net alsof je in je broek plast 😂 terwijl ik die avond erna zou worden ingeleid met een ballon om ontsluiting te creëeren en dan was dinsdag de grote dag om ingeleid te worden. Gelukkig was dit allemaal niet nodig want maandag begonnen de weeën spontaan (rond 19.00 uur naar de verloskamers gegaan) en ben in 12 uur tijd bevallen van een prachtig gezond meisje. En heb er 10 minuten over gedaan om haar eruit te krijgen. Zelf ben ik in 1.5 uur tijd van 5 centimeter naar 10 centimeter gegaan en mocht ik gaan persen wat een hele opluchting was dit! Vandaag mogen we naar huis toe en daar kijken wij erg naar uit 😍🥰 Kortom een heftige zwangerschap en een bevalling volgens boekje Officieel gezien was ik 6 augustus uitgerekend van dit mooie wondertje. Maar ben blij dat het achter de rug is en het nu echt mn tijd is om te mogen genieten van haar 🥰🥰