31 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk niet ouderwets, ik vind het juist erg mooi altijd die geboortekaartjes. Ik doe denk ik een kaartje naar de overgroot oma’s, oma’s/opa’s van de kleine en de ooms en tantes. En dan bewaar ik er zelf nog wat🙈

2 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste geboortekaartjes gestuurd naar familie en hele goede vrienden. Iedereen vond het erg leuk en ik denk dat geboortekaartjes altijd wel iets is wat blijft! Iedereen vond het erg leuk om te ontvangen in ieder geval

2 jaar geleden

Bij eerste hebben we via kaartje2go gedaan vanuit hen meteen verstuurd dus ideaal. Hebben het toen alleen verstuurd naar familie en vriendengroep.( 25 adressen voor 71 euro) Had screenshot gemaakt om eventueel nog naar collega's te sturen.

2 jaar geleden

Reactie op mama van Ayla 💕

Dit bericht is verwijderd
Ik was op uitgerekende datum bevallen maar had dat niet van tevoren aangegeven🙃😅 zo jammer..

2 jaar geleden

Wij hadden de geboortekaartjes gewoon simpel. Was ook helemaal niet zo duur! Als je er trouwens even voor zorgt dat je op je utgerekende datum bevalt dan krijg je je kaartjes gratis bij kaartje2go 😜

2 jaar geleden

Reactie op mirella2024

Dit bericht is verwijderd
Is dit een kortingscode voor goedkope kaartjes? 🤪

2 jaar geleden

Ik heb het kaartje zelf gemaakt op canva, voor 60 stuks €55,-. Je moet wel ff creatief zijn maar scheelt een hoop

2 jaar geleden

Ik vind het niet ouderwets, heb een aantal mappen bij een lokale drukkerij opgehaald maar heb ook de vriendin van mijn vader gevraagd of ze wil meehelpen met ontwerpen. Vind je vraag ook niet vroeg, je kunt je net zo goed nu al orienteren. Ik ga wel kritisch kijken wie er een krijgt. Vrienden van mijn ouders hebben vette pech, ik stuur naar mensen die ik ook echt wil zien als kind is geboren.

2 jaar geleden

Wij doen het weer. Ik vind t zelf gewoon ookmheel leuk! Wij hebben voor t gezin een hout kaartje en voor de rest een normale papieren 🥰 Ze zijn al zo goed als klaar alleen nu nog de geboorte van zusje 😆 Wij doen wel alleen de mensen die wij belangrijk vinden in ons leven, dus dan komen we er op een stuk of 20 a 25 uit. Ik ga echt niet heel de familie vrienden en kennissenkring een kaart sturen haha de rest doen we t kaartje digitaal sturen 🥰

2 jaar geleden

Nog een extra vraag.. sturen jullie dan ook een kaartje naar school - werk - huisarts - kraamhulp - verloskundige etc? Ik heb een dure smaak zie ik al, kaart is van Pinélo. Maar kan nergens iets soortgelijk vinden.

2 jaar geleden

Ik vind het ook leuk en attent! Ik heb zelfs al de hele adressenlijst bij elkaar 🤣

2 jaar geleden

Ik heb altijd een beperkt aantal besteld voor goede vrienden en familie. Een paar reserve voor eventueel bezoek. Mensen die minder dichtbij staan gooien ze toch weg en dan vind ik het erg duur

2 jaar geleden

Reactie op CruelladV

Nog een extra vraag.. sturen jullie dan ook een kaartje naar school - werk ...
Kraamhulp misschien, verloskundige wel. Maar huisarts en school niet. Werk niet dan moet ik hem naar mezelf sturen 😂 Wel familie vrienden en collega’s van m’n vriend die we goed kennen en op bezoek zouden willen hebben. Toevallig gister besproken dat we een lijstje moeten maken en net een proefdruk besteld. Staat geen naam op want die weten we nog niet😂

2 jaar geleden

Nee, niet ouderwets, juist heel leuk! Wij komen hier ook op zo'n 50 stuks en een kaart van minimaal 2.50, dus wil ook wel wat selectiever zijn. Sturen niet naar de huisarts en kraamhulp, wel naar werk en ik denk ook naar de verloskundigepraktijk. Neven en nichten waar niet echt speciaal contact mee is zien het wel via de ooms & tantes. Enveloppen bestellen we elders, net als sluitstickers. En mensen in de buurt kaarten langsbrengen: dat scheelt een hoop postzegels. Mensen die je al vrij snel op bezoek laat komen, kunnen de kaart dan krijgen dus ook geen postzegel nodig!

2 jaar geleden

Reactie op CruelladV

Om de kosten te verminderen kun je ook kijken naar een goedkoper kaartje en genoegen nemen met iets anders wat ook mooi is. Ik kan ook hele mooie dure kaartjes vinden, maar weet dat ik een max prijs heb per kaartje, omdat ik 5 euro per kaart echt bizar vind

2 jaar geleden

Reactie op Mabv

Om de kosten te verminderen kun je ook kijken naar een goedkoper kaartje en ...
Ik zie overigens dat pinelo niet perse heel duur is, tenzij je hele grote kaartjes wil ofzo. Dus weet niet of je daar kosten mee kan besparen via een andere site

2 jaar geleden

Reactie op Mabv

Ik zie overigens dat pinelo niet perse heel duur is, tenzij je hele grote k ...
Ik dacht eerst dat het ook niet heel duur was, tot ik erachter kwam dat het proefkaartje 2,50 was. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe2712

Ik heb het kaartje zelf gemaakt op canva, voor 60 stuks €55,-. Je moet wel ...
Leuk! Canva is top. Waar laat je ze drukken?

2 jaar geleden

Wij bestellen wel de kaartjes, maar enveloppen halen we bij bijv action of zeeman. Worden sowieso weggegooid en scheelt stiekem best wel wat geld.

2 jaar geleden

Reactie op CruelladV

Ik stuur zelf sowieso een kaartje naar werk, verloskundige en ziekenhuis ivm medisch traject. Huisarts nog niet over nagedacht en kraamhulp.