31 Reacties
2 jaar geleden
Wij hadden de geboortekaartjes gewoon simpel.
Was ook helemaal niet zo duur!
Als je er trouwens even voor zorgt dat je op je utgerekende datum bevalt dan krijg je je kaartjes
gratis bij kaartje2go 😜

2 jaar geleden
Reactie op mirella2024
Dit bericht is verwijderd
Is dit een kortingscode voor goedkope kaartjes? 🤪
2 jaar geleden
Ik heb het kaartje zelf gemaakt op canva, voor 60 stuks €55,-.
Je moet wel ff creatief zijn maar scheelt een hoop
2 jaar geleden
Ik vind het niet ouderwets, heb een aantal mappen bij een lokale drukkerij opgehaald maar heb ook de vriendin van mijn vader gevraagd of ze wil meehelpen met ontwerpen. Vind je vraag ook niet vroeg, je kunt je net zo goed nu al orienteren.
Ik ga wel kritisch kijken wie er een krijgt. Vrienden van mijn ouders hebben vette pech, ik stuur naar mensen die ik ook echt wil zien als kind is geboren.
2 jaar geleden
Wij doen het weer. Ik vind t zelf gewoon ookmheel leuk!
Wij hebben voor t gezin een hout kaartje en voor de rest een normale papieren 🥰
Ze zijn al zo goed als klaar alleen nu nog de geboorte van zusje 😆
Wij doen wel alleen de mensen die wij belangrijk vinden in ons leven, dus dan komen we er op een stuk of 20 a 25 uit. Ik ga echt niet heel de familie vrienden en kennissenkring een kaart sturen haha de rest doen we t kaartje digitaal sturen 🥰
2 jaar geleden
Ik vind het ook leuk en attent! Ik heb zelfs al de hele adressenlijst bij elkaar 🤣
2 jaar geleden
Ik heb altijd een beperkt aantal besteld voor goede vrienden en familie. Een paar reserve voor eventueel bezoek. Mensen die minder dichtbij staan gooien ze toch weg en dan vind ik het erg duur
2 jaar geleden
Reactie op CruelladV
Nog een extra vraag.. sturen jullie dan ook een kaartje naar school - werk ...
Kraamhulp misschien, verloskundige wel. Maar huisarts en school niet. Werk niet dan moet ik hem naar mezelf sturen 😂
Wel familie vrienden en collega’s van m’n vriend die we goed kennen en op bezoek zouden willen hebben.
Toevallig gister besproken dat we een lijstje moeten maken en net een proefdruk besteld.
Staat geen naam op want die weten we nog niet😂
2 jaar geleden
Nee, niet ouderwets, juist heel leuk! Wij komen hier ook op zo'n 50 stuks en een kaart van minimaal 2.50, dus wil ook wel wat selectiever zijn. Sturen niet naar de huisarts en kraamhulp, wel naar werk en ik denk ook naar de verloskundigepraktijk. Neven en nichten waar niet echt speciaal contact mee is zien het wel via de ooms & tantes. Enveloppen bestellen we elders, net als sluitstickers. En mensen in de buurt kaarten langsbrengen: dat scheelt een hoop postzegels. Mensen die je al vrij snel op bezoek laat komen, kunnen de kaart dan krijgen dus ook geen postzegel nodig!
2 jaar geleden
Reactie op CruelladV
Om de kosten te verminderen kun je ook kijken naar een goedkoper kaartje en genoegen nemen met iets anders wat ook mooi is. Ik kan ook hele mooie dure kaartjes vinden, maar weet dat ik een max prijs heb per kaartje, omdat ik 5 euro per kaart echt bizar vind
2 jaar geleden
Reactie op CruelladV
Ik stuur zelf sowieso een kaartje naar werk, verloskundige en ziekenhuis ivm medisch traject. Huisarts nog niet over nagedacht en kraamhulp.