7 Reacties
4 maanden geleden
Hele rollercoaster zo te horen. Hopelijk blijft je meisje nog even geduldig tot morgen.
Heel veel succes, spannend! 😘
4 maanden geleden
Wat spannend! Dan zijn wij tegelijk uitgerekend. Ik ben vandaag ook 36.6
Onze dochter is wel 'vandaag' (termijn) geboren met geplande keizersnede en niks gemerkt van prematuur. Mocht ik het tot 00.00 uur redden (geen reden om te denken dat het niet zo is) dan ben ik in ieder geval voldragen haha. Heel veel succes. Waarschijnlijk red je het nog wel even als je nog geen weeën hebt. Maar met onze dochter ging direct alles goed. Kon ademen, dronk binnen 12 uur na geboorte aan de borst, nooit problemen mee gehad.
4 maanden geleden
Reactie op Mlisz88
Wat spannend! Dan zijn wij tegelijk uitgerekend. Ik ben vandaag ook 36.6
On ...
Heel fijn te horen, kan mij ook zo niet voorstellen dat die paar uurtjes verschil maken. De weeen zijn begonnen en omdat ze dwars ligt en dus echt niet zo geboren kan worden wachten we nu op de arts ze willen geen ontsluiting bekijken natuurlijk ivm infecties dus weten niet goed of de weeen ook iets doen maar mogelijk toch vandaag nog de keizersnede
4 maanden geleden
Reactie op Mlisz88
Graag gedaan heel erg veel succes. En weeën zijn gunstig, dan gaan de longb ...
Het heeft even geduurd haha maar om 22:34 uur is ze geboren. Start was goed geboortegewicht van 2580 gram maar morgen om half11 ‘s avonds pas laatste suikertest dus zullen het weekend even moeten blijven!
4 maanden geleden
Reactie op xDoeshka
Het heeft even geduurd haha maar om 22:34 uur is ze geboren. Start was goed ...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!! Nu heerlijk genieten samen. Suikertesten moest mijn dochter ook en deze ook. Zwangerschapsdiabetes dus dat hoort erbij.