Ik gebruik vaak de melk collector om ‘s ochtends melk van mijn andere borst op te vangen - ik heb een kleine overproductie waardoor de baby aan 1 borst ‘s ochtends en ‘s nachts genoeg heeft.
Ik heb inmiddels een aardige voorraad hiervan in de vriezer. Ik lees echter verschillende verhalen van voor en achtermelk.. binnenkort gaan wij een weekend weg en wil ik mijn melk voorraad gebruiken om mee te geven aan familie (oppas) en dat weekend kolven - maar is deze melk “goed” genoeg voor volledige voedingen?
Ik heb hier met mijn eerste kindje geen ervaring mee want toen had ik minder productie, dus vandaar dat ik het in de groep gooi!
Ah bedankt voor jullie reacties! Ik haal er per keer zo een 70ml uit dus ik vraag me af of dit niet ook gewoon vettere melk is. Maar goed idee, meer meegeven en ik zat er ook aan te denken 1x per dag te kolven en dat te mengen ofzo. Ik neem aan dat wel vettere melk is.
Ik heb het idee dat het niet alleen voormelk is. Ik gebruik het ook en het lijkt toch ook een klein beetje op kolf, omdat het toch wel wat zuigt en niet alleen opvangt
Ik heb het idee dat het niet alleen voormelk is. Ik gebruik het ook en het ...
Ja dat idee heb ik ook, ik denk dat er ook echt wel stimulatie is doordat het actief zuigt. Het is echt anders dan zo een lekschaal welke echt niks doet.