16 Reacties
3 maanden geleden
Duurde bij de eerste bij mij ook wat langer! Nu na een paar dagen terug!
3 maanden geleden
Reactie op KMG
Hier bijna onverzadigbaar.. begin al met 3boterhammen, tussen de middag ook ...
Hahaha geef je borstvoeding? Ik begreep dat je dan ook sowieso 500 calorieën meer nodig hebt op een dag. En als je geen borstvoeding geeft vind ik het eigenlijk ook wel logisch om meer honger te hebben... Herstel van de bevalling, moeheid etc, eten heeft toch energie.
Daarom vind ik het zo vervelend dat ik niks weg krijg
3 maanden geleden
Reactie op Otto95
Hier ook, komt vanzelf wel terug. Ik at gewoon tegen m'n zin in om de 3 uur ...
Idem!
3 maanden geleden
Ik had dit ook, nu bijna 3 weken geleden bevallen en sinds een paar dagen heb ik wel weet een goede eetlust! Vanzelf terug gekomen
3 maanden geleden
Dat heb ik dus ook heel erg… ik ben 23 juli bevallen en het wordt nog niet echt beter
3 maanden geleden
Ik had hetzelfde. Dacht van tevoren: ‘Oooh straks kan ik alles weer eten!’ En toen had ik dus nergens zin in, moest mezelf dwingen om te eten.
Ben nu 3 weken geleden bevallen en mijn eetlust is nog niet helemaal terug, maar inmiddels wel steeds meer zin weer om te eten.
Tip van mijn lactatiekundige: leg overal kleine snacks neer. Nootjes omhuld met chocola werkten bijv goed bij mij, bakjes met yoghurt en fruit, reepjes in het zicht leggen, dat soort dingen.
Oh en: mijn borstvoeding gaat letterlijk als een tiet, dus daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken :)