9 Reacties

3 dagen geleden

Ik begrijp je verhaal niet helemaal goed. Je zegt dat er geen klik is tussen je moeder en dochter als je er zelf bij bent? Of als je weg bent? Of in beide situaties? Waaraan merk je dat er geen klik is? Welk gedrag zie je? Geeft je moeder aan dat ze geen klik heeft met je dochter?

3 dagen geleden

Kinderen gaan over het algemeen juist goed op grenzen (dit hebben ze nodig) dus daar zal het in principe niet echt aan liggen. Maar vaker zien kan natuurlijk wel een oorzaak zijn. En verder....tja soms liggen karakters elkaar minder. Ik kan het met de ene ook beter vinden dan met de ander. Dat kan natuurlijk ook binnen de familie zijn. Hoe is je moeder in haat gedrag? En wat doet ze bijvoorbeeld met je dochter? Benaderd ze haar wel/niet of misschien juist te heftig etc. Vele factoren spelen mee.

3 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Kinderen gaan over het algemeen juist goed op grenzen (dit hebben ze nodig) ...
*haar gedrag

3 dagen geleden

Reactie op Gubbe

Ik begrijp je verhaal niet helemaal goed. Je zegt dat er geen klik is tusse ...
Als ik weg ben, dat merk ik aan dat ze niet met det wilt spelen alleen maar op t kleed gaat liggen met de hoofd omlaag ze eet niks ze is gewoon niet vrolijk

3 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Kinderen gaan over het algemeen juist goed op grenzen (dit hebben ze nodig) ...
Jaa me moeder benaderd der juist heel rustig omdat ze best gevoelig meisje is zoek rustig contact en me schoonmoeder is juist extreem en intens dus je zou verwachten dat t andersom zou zijn

3 dagen geleden

Reactie op Mama❤️

Als ik weg ben, dat merk ik aan dat ze niet met det wilt spelen alleen maar ...
En als jij erbij bent? Speelt ze dan wel vrolijk met je mama? Als je mama moet oppassen is dan dan de hele dag zo dat ze wegkruipt en niet vrolijk is? Of duurt dat een half uurtje en gaat het dan beter? En wat doet je moeder juist als je dochter dit gedrag vertoond?

3 dagen geleden

Reactie op Mama❤️

Jaa me moeder benaderd der juist heel rustig omdat ze best gevoelig meisje ...
Hmm ja je zou dan andersom verwachten idd 😅 Misschien matcht ze in energie beter met je schoonmoeder?

3 dagen geleden

Reactie op Gubbe

En als jij erbij bent? Speelt ze dan wel vrolijk met je mama? Als je mama ...
Nee als ik er bent speelt ze ook niet echt met haar ze wilt vaak naar mij dan ze vind t oke dat ze er is en daar blijft het bij. Nee het is de hele tijd dat ze zo doet

3 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Hmm ja je zou dan andersom verwachten idd 😅 Misschien matcht ze in energie ...
Jaa blijkt haha ik vind me schoonmoeder ook te druk en is altijd met haar bezig laat haar nooit keer zelf spelen ze zit echt op de lip van me dochter ik had verwacht dat ze dat ook niet fijn ze vinden omdat dus niet zo goed tegen drukte enz kan dus me moeder benadert haar juist rust. Als wij bij een verjaardag binnen komen ze is echt een meisje dat het eerst uur de kat uit de boom kijkt en daarna ook niet altijd maar ik haar beetje los kan laten. Ze vindt veel dingetje spannend