7 Reacties

vorig jaar

Vind het een leuk idee ! En vind het duidelijk & vriendelijk hoe het omschreven staat in het gedicht :)

vorig jaar

Wat mooi dat je dat jezelf gunt! Ik zal het even laten bezinken. Sowieso kun je een aantal mensen die je tot de bevalling toch nog tegenkomt alvast wat laten weten. Dan komt het veel minder als een verrassing voor iedereen. Super idee!

vorig jaar

Super mooi dat je voor jullie gezin kiest zo en heel leuk geschreven!

vorig jaar

Wij gaan ook een kraamborrel doen, maar met name omdat ik rond het begin van de zomervakantie beval en geen zin heb om iedereen verspreid over 2 a 3 maanden te laten komen🫠 Ik zou beginnen met niks op het kasrtje te schrijven in de trant van "Wil je vingers en teentjes komen tellen, dan graag even bellen", zoals je vaak ziet hahah. Dat is namelijk de uitnodiging voor kraamvisite. Laat dus sws een dergelijke zin achterwege hahaha. Wij doen dit kaartje/briefje erbij of sturen hem via de app, daar zijn er nog niet helemaal over uit. Qua tekst heb je er misschien niet heel veel aan, want jullie reden is natuurlijk anders. Verder gaan wij de komende maanden lekker sparen om zo álles uit te kunnen besteden (eten, drinken, decoratie), een keertje zo min mogelijk zelf doen, heerlijk!😁

vorig jaar

Reactie op BabyBoertje24

Wij gaan ook een kraamborrel doen, maar met name omdat ik rond het begin va ...
Leuk, op mijn verjaardag😁😋

vorig jaar

Reactie op BabyBoertje24

Wij gaan ook een kraamborrel doen, maar met name omdat ik rond het begin va ...
Wat leuk! Hoeveel weken na je bevalling plan je het feestje?

vorig jaar

Reactie op Anoniem02072024

Wat leuk! Hoeveel weken na je bevalling plan je het feestje?
Ik ben 17 juli uitgerekend en het plan is nu 7 september. Normaliter is het 4 tot 6 weken na de bevalling, maar omdat wij het doen ivm de zomervakantie wil ik het ook echt pas ná de schoolvakanties hahaha. Hoeveel weken na de bevalling het uiteindelijk zal zijn, weet ik dus nog niet. Maar omdat we bijna alles gaan uitbesteden, moeten we wel nu al een datum hebben😊