38 Reacties

vorig jaar
Reactie op Janneke12-21
De grotere bureaus ook geprobeerd, zoals de Kraamvogel, de Waarden?
Bij de kraamvogel zie ik hele slechte reviews over het algemeen en de waarden die bieden geen kraamzorg in Amsterdam helaas

vorig jaar
Reactie op babymarch2022
Bij de kraamvogel zie ik hele slechte reviews over het algemeen en de waard ...
Denk dat het bij grote bureaus ook afhangt van wie je treft. Ik had (woon in de zaanstreek) een hele fijne kraamweek, echt juist door de kraamzorg. Heb toen 2 vrouwen gehad omdat het werd verlengt, maar een van de twee was echt top! Hebben wij het nu nog over. Maar die klik is zeker belangrijk.. Iemand zit toch meer dan een week mee te draaien in je huis(houden). Maar bij mij hebben ze toen bij de intake echt geluisterd en iemand gevonden die bij ons en onze wensen pastte.
Succes met je zoektocht!

vorig jaar
Reactie op Milsmits
Je kunt een zzp kraamzorg zoeken via kraamzorg1op1.nl. Zo is het mij binnen ...
Ah wat een fijne tip dankjewel❤️ ben al gelijk aan het kijken!

vorig jaar
Reactie op babymarch2022
Ah wat een fijne tip dankjewel❤️ ben al gelijk aan het kijken!
Heel veel werken ook niet via Kraamzorg 1 op 1.
Google eens op zzp Kraamzorg Amsterdam.
(Ik ben zelf ook zzp’er Kraamzorg)
Anders kan ik een balletje gooien in mijn connecties.

vorig jaar
Reactie op Dieuw30
Denk dat het bij grote bureaus ook afhangt van wie je treft. Ik had (woon i ...
Klopt ik had bij mijn dochter ook een kraamverzorgende vanuit een groot bureau. Viel in slaap met mijn kind, omdat ze “vermoeid” was. Al met al slechte ervaring. Toen ik om een ander vroeg werd gezegd dat ik het eerst met de kraamverzorgende moest bespreken en dat het bureau niks zou zeggen, maar de volgende ochtend had ik dezelfde vrouw met een enorme attitude. Ze wist dat ik niet tevreden was en het was haar toch verteld. Enorm onbetrouwbaar bureau. Zo jammer dat ik het zo slecht ervaren heb, terwijl het de mooiste week ooit moest zijn..

vorig jaar
Reactie op ~kinderwens2~
Google eens op zzp Kraamzo ...
Ahh ga ik proberen en wat lief dankjewel!

vorig jaar
Reactie op ~kinderwens2~
Google eens op zzp Kraamzo ...
Heb ik opgezocht, zie dezelfde als de dagen ervoor. Zitten helaas al vol

vorig jaar
Oh help, ik woon ook in amsterdam en heb me nog niet eens erin verdiept. Dacht eerst de eerste echo.

vorig jaar
Reactie op Stroopwafels
Oh help, ik woon ook in amsterdam en heb me nog niet eens erin verdiept. Da ...
Ik zou er eerlijk gezegd niet te lang meer mee wachten! Zal vast nog plek zijn, maar je moet je dan ook echt verdiepen in de reviews. Zat voorheen bij een kraamzorg ook in Amsterdam enorm slechte ervaring en dan kan ik je vertellen; liever maar geen kraamzorg dan. Wil echt wel een fijne week ervaren en niet elk bureau biedt dat helaas. Zullen er vast genoeg zijn die ook heel goed zijn, maar zitten snel vol of gaan rond die periode helaas met vakantie

vorig jaar
Reactie op babymarch2022
Heb ik opgezocht, zie dezelfde als de dagen ervoor. Zitten helaas al vol
Oké. Ik kom namelijk nog niks tegen qua oproepen in mijn netwerk. En daar zitten er heel veel in uit Amsterdam.

vorig jaar
Kraamzorg geluk, kraamzorg maryam en kraamzorg wondertje geprobeerd. Ken jij een paar goede?

vorig jaar
Reactie op babymarch2022
Bij de kraamvogel zie ik hele slechte reviews over het algemeen en de waard ...
Juist hele fijne ervaring gehad, inderdaad net als hier al gezegd, net wie je treft en qua klik. Zzp kraamzorg evt ook te proberen inderdaad. Of via je VK even tips vragen?

vorig jaar
Ik raad een zzp’er ook echt aan! Wij hadden ons bij mijn vorige zwangerschap aangemeld bij een grote organisatie (Kraamzus) maar kregen toevallig een zzp’er. Die hadden ze ingeschakeld. Wat een inzet! Toch anders dan werken bij een grote organisatie.
En nog een tip voor kraamzorg in Amsterdam: Kraamzorg Anne! (Is geen grote organisatie.)

vorig jaar
Reactie op Janneke12-21
Juist hele fijne ervaring gehad, inderdaad net als hier al gezegd, net wie ...
Ja snap dat er bij grote bureaus ook hele goede tussen zitten, alleen wil toch niet het risico lopen om zo’n grote bureau te hebben en straks weer pech te hebben met een kraamverzorgende waar het niet mee klikt. Is tegen die tijd dan al te laat om een andere kraamverzorgende te vinden ivm vakantie periode. Dus liever het zekere voor het onzekere. Wil echt een fijne kraamtijd meemaken dit keer, want ik weet ook zeker dat het anders kan, maar daardoor ben ik nu juist heel voorzichtig met m’n keuze!

vorig jaar
Weet niet waar in Amsterdam je woont, vriendin woont in ZO en had goede ervaring met Joy Kraamzorg. Mama Mia uit Oost ook wel positieve verhalen gehoord.
Woon zelf niet meer in onze prachtige stad dus geen eigen tips...

vorig jaar
Reactie op Janneke12-21
Weet niet waar in Amsterdam je woont, vriendin woont in ZO en had goede erv ...
Ik zat bij joy kraamzorg helaas geen goede ervaring daar. Mijn vk zit wel in ZO (zelfde als mn dochter) maar ik woon nu sinds vorige maand in west