15 Reacties
8 dagen geleden
Ik merk ook niet zoveel aan mij dochter ze zou nu in sprong 4 moeten zitten. Maar ze is gewoon vrolijk zoals ze altijd is
8 dagen geleden
Reactie op First time mon
Ik merk ook niet zoveel aan mij dochter ze zou nu in sprong 4 moeten zitten ...
Hahah nou dat is fijn!
8 dagen geleden
Reactie op Ilse01
Dit heb ik dus ook haha. Mijn zoontje is ook super vrolijk zoals altijd en ...
Jaa mijne slaapt 9 uur door lacht heel de dag slaap goed super blij mee ! Misschien komt t nog maar gister vaccinatie gehad ook nergens last van gehad !
8 dagen geleden
Ik heb er totaal niks van gemerkt. Hij is nu 3 maanden en heeft nog geen dipjes gehad.
8 dagen geleden
Reactie op First time mon
Jaa mijne slaapt 9 uur door lacht heel de dag slaap goed super blij mee ! M ...
En ook geen last gehad van t rota vaccin, als je die hebt gehaald?
8 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
En ook geen last gehad van t rota vaccin, als je die hebt gehaald?
2x gespuugd eigelijk alleen en ze was wel wat moe die dag maar dat is logisch ze heeft lekker veel bij papa en mij geslapen en ze is vandaag eigenlijk weer fit
8 dagen geleden
Bij mijn dochter ook nog niets van gemerkt. En ook niet van die slaapregressie? Ze slaapt gewoon van 20 tot 8u30
8 dagen geleden
Hier ook in sprong 4. Hij is super vrolijk en slaapt gewoon al z'n slaapjes en de nacht door.
Zie wel elke dag weer nieuwe ontwikkelingen dus hij zit er wel echt in. Lekker babbelen, alles vastpakken en in z'n mond stoppen. Hij is hard aan t oefenen om binnenkort te gaan rollen naar z'n zij en buij
7 dagen geleden
Ik verdiep me vooral niet in wanneer mijn dochter een sprongetje zou moeten hebben en daardoor denk ik iets meer go with the flow - dus relaxter allebei? Maar wrs heb ik gewoon mazzel dat het zich (nog) niet so uit. Denk wel, hoe meer je er mee bezig bent om alles te willem verklaren, hoe meer het ding wordt..
Iemand schreef in 1 van de topics de quote "my baby is babying" (oid). Vond deze wel raak. Mijn ouders generatie weet niet eens wat sprongetjes zijn
7 dagen geleden
Reactie op MTC
Ik verdiep me vooral niet in wanneer mijn dochter een sprongetje zou moeten ...
Helemaal mee eens. Geen idee wanneer de sprongetjes zouden moeten zijn. Het is een baby. De ene keer is het makkelijker dan de andere keer. Het hoort erbij.
7 dagen geleden
Mijn zoontje heeft gelukkig (nog) nooit last gehad van de sprongetjes. Ik merk wel na elk sprongetje dat hij flink groeit qua ontwikkeling, maar hij blijft altijd vrolijk en goed slapen. Mazzel voor ons denk ik.