4 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben dit bij de eerste gebruikt. Wat wij deden. We maakten het water elke avond klaar voor de volgende dag. Wel ruim aanhouden. Dit deden we omdat de luchtbellen er dan goed uit konden trekken. - Water koken met de waterkoker. - water in een maatbeker. - poeder er bij. - mixen met een staafmixer. - het water in de koelkast zetten. Wij gebruikte de 123 speen van Difrax op een dr brownfles. Omdat de voeding dikker is kun je met die speen goed reguleren hoe snel de voeding gaat. Deze soorten spenen hebben ze vast ook voor andere soort flessen.

3 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Wij hebben dit bij de eerste gebruikt. Wat wij deden. We maakten het wate ...
Of water op het aanrecht laten afkoelen kan natuurlijk ook.

3 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Wij hebben dit bij de eerste gebruikt. Wat wij deden. We maakten het wate ...
Thnx voor de tip, heb de staafmixer geprobeerd en werkt idd prima! Hoe deden jullie het onderweg en in de nacht met opwarmen. Wij gebruikte eerst de flessenwarmer van mybambini maar dat werkt niet als de gelilact er al door zit dan warmt het niet op..

3 maanden geleden

Reactie op Chanroos89

Thnx voor de tip, heb de staafmixer geprobeerd en werkt idd prima! Hoe de ...
Wat fijn dat het werkt. Wij hebben het water altijd met de magnetron opgewarmd. Toen we gelilact gebruikte hadden we geen nachtvoedingen meer. Zoals ik me herinner moest de fles ongeveer een minuut in de magnetron. Misschien lukt het ook wel met de flessenwarmer maar moet je hem er langer in doen. Wij hadden trouwens wel en dunnere verhouding. We deden 1 schepje op 100 ml water. Anders was het echt veel te dik voor ons zoontje. Mocht je meer vragen hebben je mag me ook toevoegen. Dan kun je via de chat functie nog vragen stellen. 😊