5 Reacties
4 maanden geleden
Bij ons in het ziekenhuis (Delft) hebben ze ERAS protocol, wat er op gericht is om zo snel mogelijk te herstellen en naar huis te kunnen. Je mag dan na 24 uur naar huis, mits er geen complicaties zijn. Of ze dit protocol ook in Breda hebben weet ik niet. Maar je hebt gesprekken en controles in het ziekenhuis neem ik aan? Dan kunnen ze je daar vast meer over vertellen! Ik heb zelf 's nachts een semi spoed keizersnede gehad, waardoor ik niet in aanmerking kwam voor dit protocol, maar ik mocht de volgende ochtend (na 33 uur) naar huis
4 maanden geleden
2x eerder een keizersnede gehad in Amphia 1x spoed toen langer gebleven want veel complicaties. De andere gepland mocht de volgende ochtend naar huis als alles goedgaat. Ben je al op het voorbereidingsplein geweest? Bij mij hebben ze aangegeven dat ik weer de volgende ochtend naar huis mag als alles goed gaat uiteraard!
4 maanden geleden
Reactie op Prullie89
Ik heb nog de keuze tussen natuurlijk bevallen en een keizersnede, dus ben ...
Ik zit ook bij het amphia breda en had heel even keuze helaas nu niet meer haha dus weer een keizersnede.
Ik heb de begeleiding vooral tijdens de keizersnede echt heel fijn ervaren. Volgende ochtend lekker naar huis (was bij de 2e nog in onderzoeksfase nu standaard) mits alles goed gaat natuurlijk. Mocht je vragen hebben ben voor de 3e keer onder behandeling bij amphia in Breda (1e was nog Langedijk andere 2 Molengracht) stel ze dan gerust :)