103 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb vandaag de een-na-laatste afspraak gehad.. toch wel erg spannend. Mocht zelf weten of ik tussendoor nog een keer wou komen, over dik 2 weken wordt ze gehaald. Maar ik vind die controles nog wel fijn.
Morgen ben ik 37 weken, begint dichtbij te komen en vind het toch wel weer heel spannend, ook al is het mijn 3e keizersnede..
4 maanden geleden
Omg morgen is het zover. Ik krijg ineens zoveel spanning. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje en begint de bevalling niet alsnog spontaan. 😅
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Omg morgen is het zover. Ik krijg ineens zoveel spanning. Hopelijk slaap ik ...
Slaap lekker! Hier precies hetzelfde.. slapen lukt nog niet. Succes morgen 😀
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Omg morgen is het zover. Ik krijg ineens zoveel spanning. Hopelijk slaap ik ...
De keizersnede is snel en soepel verlopen. Om 8.27 is onze zoon al geboren. Helaas werd ik zelf niet fit tijdens de operatie, erg misselijk en pogingen tot spugen. Ook daarna nog veel last gehad. Nu lekker aan het genieten van de kleine man. 😍😍
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
De keizersnede is snel en soepel verlopen. Om 8.27 is onze zoon al geboren. ...
Gefeliciteerd!
Vervelend dat je misselijk werd. Ik ken het idd, had het bij de eerste ook.
Nu lekker laten verwennen, rusten en herstellen, maar vooral heel veel knuffelen en genieten van de kleine man!❤️
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
De keizersnede is snel en soepel verlopen. Om 8.27 is onze zoon al geboren. ...
Gefeliciteerd! Hoe gaat het nu?
Gisteren is onze dochter geboren, Via geplande keizersnede. Ondanks dat het de 3e is (of misschien wel daardoor?) Valt het me enorm tegen vandaag. We mochten al naar huis, het leek ook best goed te gaan. Maar eenmaal thuis, pfoe. Kan amper mijn bed uitkomen en heb echt veel pijn. Hopelijk morgen al wat verbetering!
4 maanden geleden
Onze dochter doet het erg goed trouwens en is de schattigste ooit, ze maakt het allemaal waard!
4 maanden geleden
Ik heb vandaag een mislukte versie gehad, dus we gaan voor een geplande keizersnede. Nu is de OK planning al vol in de week dat ik tussen 39 en 40 weken zwanger ben, dus staat de keizersnede gepland bij 40+ weken. Andere die dit ook hebben gehad en dit goed is gegaan? Ik verwacht niet perse dat ze eerder gaat komen, maar hoe later gepland hoe groter de kans dat ze toch spontasn eerder gaat komen natuurlijk.. ik heb geen zin in weer een semi-spoed keizersnede..
4 maanden geleden
Reactie op bootjemaantje
Gefeliciteerd! Hoe gaat het nu?
Gisteren is onze dochter geboren, Via gep ...
Jij ook gefeliciteerd. Wat balen dat je zoveel pijn hebt.
Hier gaat het redelijk goed. Wel veel pijn nog. Gisteren een slechte dag. Veel misselijk en snel draaierig enzo. Vanmorgen even lekker gedoucht en ik loop nu af en toe de kamer op en neer. Morgen lekker naar huis. Had vooraf aangegeven dat ik 2 nachten wilde blijven aangezien ik snel te veel ga doen. Vooral met een kleine van net geen 2 thuis.
4 maanden geleden
Reactie op MarEz3007
Ik heb vandaag een mislukte versie gehad, dus we gaan voor een geplande kei ...
Ik heb de vorige keer met precies 40w een ks gehad. Ook precies dezelfde situatie met volle planning.
Nu met 39w, aanstaande vrijdag. Om 8u moeten we ons melden. Merk dat ik het toch wel spannend begin te vinden.
4 maanden geleden
Volgende week een geplande keizersnede. Zojuist te horen gekregen dat ik echt 2 nachten moet blijven😭 had zo zo zo gehoopt op 1. Dus nu de hele planning met onze zoon omgooien😔
4 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Volgende week een geplande keizersnede. Zojuist te horen gekregen dat ik ec ...
Voor mij is het in principe 1 nacht. Vind dit vrij snel, 4 jaar geleden wel 2 nachten moeten blijven en toen we naar huis mochten nog veel pijn dus zie er nu wel tegenop (wel fijn idee dat ik snel thuis ben, maar dat betekent ook geen katheter en naar de wc haha...)
Morgen om 6.30u al melden hoop nog een beetje te kunnen slapen vannacht... afgelopen nacht veel wakker gelegen vd spanning