5 Reacties

vorige week

Ik heb hetzelfde. Bij mij was de hechting ook al na 1 dag losgelaten. Ik heb er geen last van, maar het ziet er wel gek uit. Ook naar het ziekenhuis geweest, naar een gynaecoloog. Zij gaf aan dat het wel te herstellen is door opnieuw een wondrand te maken en dan kunnen ze het weer hechten. Zij adviseerde echter dit niet te doen, want de kans was groot dat ik er dan wel last van zou gaan krijgen. Maar jij hebt er nu al last van, dus is het niet een idee dat je een doorverwijzing aanvraagt naar een gynaecoloog? Misschien kan je daar wel gewoon worden geholpen.

5 dagen geleden

Ik heb helaas ook hetzelfde.. gelukkig niet al te veel klachten van maar ik vind het uiteraard niet mooi. Bij mij deed de verloskundige er heel makkelijk over waardoor ik het idee kreeg dat ik mij niet zo moest aanstellen.. De huisarts gaf inderdaad aan dat het eventueel hersteld kan worden maar dat ze het nu afraad omdat ik mogelijk nog een kindje wil en het dan weer kan gebeuren.

5 dagen geleden

Reactie op Anoniemnrzoveel

Ik heb hetzelfde. Bij mij was de hechting ook al na 1 dag losgelaten. Ik he ...
Ik ga nu naar een plastisch chirurg die gynaecoloog is geweest… hoop dat ze me verder kan helpen. Ik heb er inderdaad veel last van.. met fietsen, soms gewoon al als mijn ondergoed verkeerd zit, tijdens seks etc. Zo vervelend

5 dagen geleden

Hoi! Balen hè.. Hier helaas ook hetzelfde, ik heb het nog met niemand besproken (schaamte toch ofzo) dus ergens ook fijn om hier te lezen dat we zeker niet de enige zijn. Ik heb er bijna nooit pijn aan, voel me vooral wat mismaakt nu, vind het lelijk en soms geeft het ongemak als het niet goed zit. Wil je ons hier op de hoogte houden van je gesprek bij de plastisch chirurg? Ben benieuwd of die er toch anders naar kijkt.

3 dagen geleden

Hoi! Ik heb dat inderdaad ook, maar gelukkig niet veel last van. Af en toe wel maar lijkt me heel vervelend als je hier vaak last van hebt. Ik ben ook erg benieuwd naar de second opinion. Wil je dat nog laten weten als je die hebt? In ieder geval sterkte ermee en ik hoop voor je dat ze je kunnen helpen! 🍀