10 Reacties

één maand geleden

Waren het geen krampjes mijn dochter had dit vanmiddag ook thuis en ik ging met haar fietsen en dat hielp uit eindelijk wel

één maand geleden

Mijn baby had dit tijdens de krampjespiek ook. Leek echt alsof iemand hem kneep zo’n reactie had hij. Heel geschrokken kijken icm moro reflex en vervolgens extreem hard schreeuwen en huilen. Ook helemaal rood en buiten adem. Dus misschien bij jouw dochtertje ook kramp of ander soortgelijk ongemak in haar lijfje?

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Mijn baby had dit tijdens de krampjespiek ook. Leek echt alsof iemand hem k ...
Dat zou goed kunnen. Dacht dat het na 8 weekjes ongeveer over zou zijn met de krampjes. Ze is nu 11 weekjes. Vond het zo naar om Haar zo te zien 😢

één maand geleden

Reactie op rs2024

Waren het geen krampjes mijn dochter had dit vanmiddag ook thuis en ik ging ...
Ik heb geen idee kan wel 😭

één maand geleden

Heb je haar uit de maxi cosi gehaald?

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Heb je haar uit de maxi cosi gehaald?
Jaa

één maand geleden

Mijn dochter doet dit wanneer ze vermoeid en overprikkeld is..

één maand geleden

Reactie op Chai1998

Jaa
Dan heb je het goed gedaan. Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken, een baby'tje kan van vanalles last hebben helaas. Plotseling krampjes, vermoeidheid, verwerking van iets, bijwerking van een sprongetje oid. Troosten en er voor haar zijn is dan alles wat je kan doen.

één maand geleden

Reactie op EssieLE

Mijn dochter doet dit wanneer ze vermoeid en overprikkeld is..
Hier ook, maar niet zo erg huilen dat ie niet meer kan ademen

één maand geleden

Mijn kindje (10,5 week) had precies hetzelfde vandaag. Bleek een mega volle plas luier te zijn en daardoor tot romper en buik toe nat. Gelukkig niks ergs dus.