48 Reacties

2 jaar geleden

Haha wij hebben dit ook gehad maar dan al met 14 weken. En beide echo’s toevallig op dezelfde dag. Geloof dat het voor jou nog meer een omschakeling is omdat je het al een tijdje dacht. Ik vind beide echo’s indd wel duidelijk😅 gek he, misschien toch de navelstreng toevallig geweest

2 jaar geleden

Reactie op inge!!!

Haha wij hebben dit ook gehad maar dan al met 14 weken. En beide echo’s toe ...
ik was echt ff in shock hahaha. wel ontzettend leuk, wij hebben al 3 jongens namelijk. Hele omschakeling

2 jaar geleden

Goh, het lijkt inderdaad écht een jongetje op de echo van 16 weken! Dat ze het met 16 weken zelfs verkeerd kunnen zien!

2 jaar geleden

Heel bizar, want je stelt je er helema op in. Nu lekker shoppen voor meisjeskleren, heel leuk 💓

2 jaar geleden

Ohhh nou dat is schakelen! Ik ga nu zelf ook ineens denken ‘wat als dat bij mij ook zo is..’. Ook met 16 weken geslachtsbepaling gedaan en exact zo’n foto als die van jou (en ook een jongetje!). Over 2 weken 20weken echo , ben benieuwd. Maar zal vast niet heel vaak voorkomen dat het verkeerd gezien wordt denk ik?!

2 jaar geleden

hier met 15 weken echo gehad liet ze ook een piemeltje zien en zij ze een jongen 1 week later nog een echo gehad en toen zij ze ik kan toch echt niks meer zien het wordt een meisje😅 ik wacht nu gewoon af tot de 20 weken echo en hoop dan meer duidelijkheid te hebben. Ik heb al een zoontje en dochtertje dus wat het ook wordt met alle liefde welkom🥰

2 jaar geleden

Ohhh nou dat is schakelen! Ik ga nu zelf ook ineens denken ‘wat als dat bij ...
dit gebeurt eigenlijk nauwelijks idd. maar het was zo'n omschakeling haha. Was met beide ontzettend blij geweest hoor. maar dit is even extra speciaal ofzo na 3 jongens 😁

2 jaar geleden

Wat bizar! Het lijkt zo duidelijk op de eerste foto. Ik ga nu ook twijfelen aan onze geslachts bepaling 🥲 heb bijna alle kleertjes al aangeschaft (kon me niet inhouden) dus hoop dat het klopt hahahahaha

2 jaar geleden

Ik had een geslachtsbepaling met 15+6 weken, ze gaf aan een meisje, maar deed er 35 minuten over om het te zien… paar dagen later zat ik bij de verloskundige en ik zei tegen haar dat is toch duidelijk een jongen of niet… zij twijfelde ook. Heb met 17 weken nog een echo gedaan (ook zodat mn moeder een keertje mee kon om haar mee te laten genieten van de zwangerschap) en die gaf aan duidelijk een meisje. Ik ben heel benieuwd wat ze op de 20 weken echo gaan zien… voor de zekerheid nog geen kleren gekocht, want ik heb nog steeds het idee dat het zomaar een jongen kan zijn!

2 jaar geleden

Oh my... dit is echt zoooo bizar!! Wij hebben 16 weken een geslachtsecho gehad en daar werd ook gezegd dat we een jongetje krijgen... ik ben zoooo benieuwd wat er maandag bij de 20 weken echo wordt gezegd 🙈 begin hem een beetje te knijpen nu 🙈

2 jaar geleden

wij gaan morgen voor de zekerheid ook nog een echo laten doen totaal ergens anders.😂 ben helemaal aan het twijfelen hoe dit kon gebeuren

2 jaar geleden

Reactie op P-m1991

wij gaan morgen voor de zekerheid ook nog een echo laten doen totaal ergens ...
Snap ik helemaal! Even die bevestiging toch😂

2 jaar geleden

oh nee. wat een omschakeling dan ineens. Dit is dus echt mijn grootste angst. Daarom wilde ik het bij de eerste niet weten. Nu heel sterk het gevoel gehad van een meisje. Bij geslacht echo (15+4) werd een jongentje gezien. Beetje zelfde foto als jou. Volgende week woensdag heb ik 20 weken echo. Daar gaan we het sowieso navragen. Daarnaast zijn de verloskundige heel duidelijk. Ik denk het zeker te weten, maar raad je wel aan tot 20 weken niks te kopen. 😅

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemLwd

Wat bizar! Het lijkt zo duidelijk op de eerste foto. Ik ga nu ook twijfelen ...
Jaaaa hier ook. We hebben al een dochtertje en had echt een sterk voorgevoel voor een jongen. Het duurde even voor ze iets vond, want er zaten steeds 2 voetjes voor, hij zat in kleermakerszit 🤣 Maar het was idd vrij duidelijk, maar dat is de echo van TS ook!! 😵‍💫🤣 Nou moet ik zeggen dat die van ons wel echt zo'n vorm heeft van een balzakje en pieletje hahahaha maar toch... Ik ben ook vrijwel direct gaan shoppen...😬

2 jaar geleden

Nou.. ze houden de spanning er wel in! Verstandig dat je nog een echo doet, denk dat je anders in twijfel blijft tot de kleine er is! 😅

2 jaar geleden

Reactie op CruelladV

Nou.. ze houden de spanning er wel in! Verstandig dat je nog een echo doet ...
nou echt hoor! Dat dacht ik dus ook. maar we kunnen iig gratis een nieuwe echo laten doen voor de geslachtsbepaling. Die vrouw snapt er ook niks van hoe dit heeft kunnen gebeuren. was haar nog nooit gebeurt in der hele carrière gaf ze aan 😂

2 jaar geleden

Weet je wat ik zo jammer vind, in België horen het ouders via de NIPT, 100% betrouwbaar betreft geslacht. Zo heb ik het begrepen van de Belgische vrouwen op het forum. Ik snap niet dat als er na 15 weken nog geen duidelijkheid is, dat ze niet naar de papieren kijken van wat is het geslacht. Of wordt dat in Nederland sowieso niet bekeken ivm de regels omtrent NIPT? Iig ik hoop dat ze bij je volgende echo je wel echt duidelijkheid kunnen geven!

2 jaar geleden

Reactie op SamenDrie

Weet je wat ik zo jammer vind, in België horen het ouders via de NIPT, 100% ...
Volgens mij wordt dat in Nederland sowieso niet bekeken met de nipt

2 jaar geleden

Reactie op SamenDrie

Weet je wat ik zo jammer vind, in België horen het ouders via de NIPT, 100% ...
Er wordt niet gekeken naar het geslacht in NL via de nipt omdat er schijnbaar mensen zijn die de zwangerschap afbreken op basis van het geslacht. Dit zei mijn VK.

2 jaar geleden

Reactie op kinderwens1995

Er wordt niet gekeken naar het geslacht in NL via de nipt omdat er schijnba ...
Dit klopt idd... er zijn dus mensen d9e daarvoor speciaal naar Belgie gaan.. Collega van m'n man heeft dat gedaan 🙄