14 Reacties

4 maanden geleden

Wat was de reden van het strippen? Je zou denken dat je met 37 weken nog even tijd hebt toch.. geen haast?

4 maanden geleden

Hi ik heb ervaring met strippen bij 2/3 cm. Ben 2x gestript en het deed beiden keren helaas niks anders dan rommelen. Ben 2x gestript in de 39 weken

4 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Wat was de reden van het strippen? Je zou denken dat je met 37 weken nog ev ...
Ik vermoed vanwege de grootte van de baby. Werd bij echo gemeten op 41 weken

4 maanden geleden

Strippen heeft al weinig effect (18% na 41 weken) dus rond dit termijn zal ik er niet teveel op hopen. Maar de kans is er natuurlijk altijd!

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Hi ik heb ervaring met strippen bij 2/3 cm. Ben 2x gestript en het deed bei ...
En rommelde het toen flink of een beetje? Ik heb het idee dat de krampen wel steeds heftiger worden!

4 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Wat was de reden van het strippen? Je zou denken dat je met 37 weken nog ev ...
En vanwege m’n verhoogde bloeddruk!

4 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

En rommelde het toen flink of een beetje? Ik heb het idee dat de krampen we ...
Uhm daar vraag je me wat haha weet het niet exact meer. Ik had wel buikpijn etc, gewoon “pijntjes” zeg maar & elke keer vroeg ik me af of het weeën waren of dat het gewoon voorweeën waren. Uiteindelijk waren het dus allemaal voorweeën helaas

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Uhm daar vraag je me wat haha weet het niet exact meer. Ik had wel buikpijn ...
Ik zeg pijntjes omdat het uiteindelijk achteraf gezien niet in de buurt kwam van de echte weeën die ik uiteindelijk gevoeld heb🙈 die zijn een stuk heftiger kan ik je vertellen en dan merk je echt gelijk dat het begonnen is, maar bij je eerste weet je dat allemaal nog niet en is het elke keer heel spannend..

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Ik zeg pijntjes omdat het uiteindelijk achteraf gezien niet in de buurt kwa ...
Ja voor mij is het ook de eerste! Maar dit zijn wel serieuzere krampen dan de harde buiken en het rommelen van vorige week hahah. We gaan het maar afwachten. Zometeen even op m’n yogabal, misschien helpt het haha.

4 maanden geleden

Ik vroeg vanochtend aan m’n vk over strippen (ook een grote baby hier) zij zei dat het voor de 40 weken eigenlijk nutteloos is. Maar wie weet!

4 maanden geleden

Gestript met 2cm op 40+1 om 15:45 in de middag. Om 00:04 had ik mijn zoon in mn armen. Het kan snel gaan, denk dat 37 weken nog wel vrij vroeg is

4 maanden geleden

Mag ik je vragen hoe hoog je bloeddruk was? Mijn onderdruk is nu 90 en ben bijna 39 weken zwanger. Mijn verloskundige vind dat we er niks mee hoeven te doen momenteel..

4 maanden geleden

Ik ben met 40+4 gestript bij de 1e en diezelfde avond begonnen mijn weeën.

4 maanden geleden

Reactie op layla223

Mag ik je vragen hoe hoog je bloeddruk was? Mijn onderdruk is nu 90 en ben ...
Mijn bloeddruk was elke x rond de 143/95, net op de grens dus! Eigen verloskundige had er ook niks mee gedaan hoor, alleen de verloskundige in het ziekenhuis stelde voor het te doen!