Hoi dames,
Vandaag heeft de VK geprobeerd mij te toucheren, maar dat is mislukt. Het deed veel pijn en ik verklapte mij ontzettend. Ik moet ingeleid worden, maar ben bang dat het inzetten van de ballon ook moeilijk zal gaan met een eendenbek? Een inwendige echo lukte bijvoorbeeld bij mij ook niet. Ik ben nu bezorgd over hoe ik en of ik mijn baby wel kan gaan baren.
En als ballon niet lukt zal ik pillen krijgen, weet even niet hoe deze heten. Maar dat zijn dus van die 'miskraam' pillen. Op de vraag of dat ernstig kan zijn voor de baby, hij dit ook binnenkrijgt of voor zuurstoftekort ofzo kan zorgen werd er erg kort geantwoord met 'baby kan het vervelend vinden, maar dat gebeurt meestal niet'. Ondanks mijn vele heldere vragen ben in niet per se gerustgesteld en zit ik met meer vragen.
Zijn er andere dames die ook verdampen maar ballon toch gelukt is? Ik hoop dat het snel gaat dan, maar vk zei het kan in een dag - maar ook nog 1 week of langer duren. Is dat niet per se slecht of vervelend? Lukt het baren van mijn baby wel vraag ik me af, als twee vingers al zoveel pijn doen? Zijn die pillen erg slecht?
Ik vind het nu allemaal erg spannend worden (mijn eerste).
Succes allemaal!