12 Reacties

vorig jaar

Snap je! Ik lees even mee 😅

vorig jaar

Laten weken in Biotex ofzo misschien?

vorig jaar

Biotex meewassen in het wasmachine

vorig jaar

Was draaien met wasverzachter( met geurtje). Normale temperatuur. Daarna met koud water laten draaien en eventueel met natuurazijn. Dat werkt hier altijd prima.

vorig jaar

Dit weekend nog proberen: - Biotex (dankjewel voor de tips) - Vanish oxi action - HG tegen nare geurtjes in textiel Misschien een soort uber cocktail brouwen van alle middeltjes samen 🤣🤣 Wasverzachter las ik dat het de geur maskeert en niet helemaal verwijdert dus die hou ik als laatste redmiddel. Hoop dat er nog wat van de kleertjes overblijft 🤣 had ook een paar hele mooie wolletjes, daar heb ik me nog niet aan gewaagd 🫣

vorig jaar

Een nachtje laten weken in azijn en nadien gewoon wassen..

vorig jaar

Zeepjes (van die ouderwetse vaste in een papieren verpakking) in de kast erbij leggen helpt ook nadat je het inderdaad goed hebt gewassen en meerdere dagen hebt laten luchten

vorig jaar

Ik zou ze straks in de zomer meerdere dagen buiten laten luchten👌

vorig jaar

Reactie op Foodie11

Ik zou ze straks in de zomer meerdere dagen buiten laten luchten👌
Idd, helpt echt heel goed om ze buiten te laten luchten en ze daarna pas te wassen. Als je ze nu vaak gaat wassen om de geur eruit te halen, kunnen de kleertjes juist heel snel gaan slijten.

vorig jaar

Je hebt van HG een pot waarop staat tegen vieze geurtjes in wasgoed. Deze helpt erg goed.

vorig jaar

Reactie op Mamanita

Dit weekend nog proberen: - Biotex (dankjewel voor de tips) - Vanish oxi ac ...
Wolletjes eerst en vooral buiten laten luchten! Volgende mooie dag heel vroeg alles aan de lijn, dat het een beetje vochtig is nog en dan kan het eruit drogen. Dat zou een hoop moeten helpen, eventueel kun je het nog met iets van eucalan in de handwas doen daarna en weer aan de lucht laten drogen. En lavendel in de kast leggen als het droog is daarna :) zo doe ik het altijd met mijn breiwerk dat lang gelegen heeft.

vorig jaar

Wasparfum!