24 Reacties

3 maanden geleden

Is dit bij een keizersnee?

3 maanden geleden

Misschien stomme vraag maar doet het down there nu nog zeer na 14 dagen?

3 maanden geleden

Reactie op ircha2024

Nee wondvocht uit vagina

3 maanden geleden

Reactie op muamau123

Bij sommige bewegingen wel als door je knieën gaan enzo. Maar dan aan me bekken. Ik ben niet gehecht.

3 maanden geleden

Reactie op muamau123

Verschilt heel erg per vrouw en per bevalling denk ik? Bij de eerste had ik 2 kleine hechtingen en heb ik echt nog een hele tijd last gehad van die hechtingen en mn stuitje. Nu bij de tweede geen hechtingen en een veel vlottere bevalling en na 6 dagen al geen last meer (nog wel rugpijn en bekkenklachten van de zwangerschap, maar niet van de bevalling zelf).

3 maanden geleden

Ik vind het ook niet zo fris ruiken, maar het is ook weer niet zo sterk dat ik me er aan erger (6 dagen post partum).

3 maanden geleden

Ik heb dit ook inderdaad, kan me van mijn vorige bevalling herinneren dat ik dit toen ook had. Dat was normaal zeiden ze toen. Ging vanzelf weg als dat gelige ook helemaal weg is. Is idd echt een soort wondvocht!!

3 maanden geleden

Jaa heb ik ook! Ik ben ingeknupt en dus best wat hechtigingen. Heb nu t idee dat de geur aan het minderen is. Ben morgen 3 weken geleden bevallen. Dus je moet nog even doorzetten haha

3 maanden geleden

Bij mij rook het ook heel erg bij de eerste. Toen woonde ik nog in een appartement en had ik maar 1 wc. Die geur ging maar niet weg???? Gelukkig nu 2 wc’s.

3 maanden geleden

Reactie op ircha2024

Ik had een keizersnee en die wondvocht rook je ook. Geur komt wel uit de vagina, maar het is dus niet zo dat je t niet perse hebt als je een ks hebt gehad 🤣

3 maanden geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige dus. Ik vind het echt vies ruiken. Douche elke dag nu 🙈 ruik het gewoon door leggings heen soms.

3 maanden geleden

Vreselijk ja! Ik ben 13 dagen geleden bevallen en heb er ook veel last van. M'n man dacht van de week dat de baby een poepluier had, maar toen fluisterde ik zachtjes "dat is niet ZIJN luier" 😶 Ik douche elke ochtend en was het 'daar' ook met Lactacyd, en ik gebruik ook Lactacyd-doekjes voor tussendoor overdag, maar eigenlijk kan ik amper iets doen tegen de geur. Het komt inderdaad soms gewoon door m'n kleding heen. Ik verschoon m'n maandverband 2 of 3x per dag, gebruik dan een Lactacyd-doekje en doe een schoon verband in, dan is het enigszins onder controle. Maar zodra ik ook maar iétsje te laat ben met verschonen, ruikt m'n hele omgeving het, heb ik het idee. Echt vreselijk irritant.

3 maanden geleden

Reactie op muamau123

Ik ben geknipt en heb een doorlopende hechting gekregen. Dus zeg maar 1 hechtdraad van begin tot eind. Aan het einde zit een knoopje en die trekt als een malle! Daar heb ik echt héél veel last van gehad. Het is morgen 2 weken geleden en ik heb het idee dat de hechtingen nu wel zijn opgelost, maar daar waar het knoopje zit (zat?) is het nog opgezet en dat is nog steeds een heel gevoelig (soms pijnlijk) stukje. Vooral met zitten en opstaan.. Hoop dat het snel beter voelt!

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik ben geknipt en heb een doorlopende hechting gekregen. Dus zeg maar 1 hec ...
Oh dat is zo’n vervelend gevoel.. herken het van de eerste. Toen had ik ook zo’n hechting. Heb uiteindelijk de verloskundige gevraagd er nog eens naar de kijken. De wond was netjes dicht maar het hechtdraad en het knoopje niet helemaal opgelost, deze heeft ze er toen uitgehaald. Wie weet zit er bij jou ook nog een stukje draad?

3 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Oh dat is zo’n vervelend gevoel.. herken het van de eerste. Toen had ik ook ...
Ik ga zo onder de douche even voelen. Volgens mij is het knoopje namelijk weg, en is het gewoon nog een stukje opgezette huid.. Anders mocht ik het inderdaad ook bij de vk los laten knippen zei ze.

3 maanden geleden

Tip laat het veel drogen aan de lucht dus plat liggen zonder broek aan. En twee keer per dag een badje met kamille (kamille bij etos halen of kamille thee, even in laten trekken en dan vuilniszak op de wc heen trekken om erin te zitten). Dat hielp bij mij!

3 maanden geleden

Reactie op bellenblaas21

Tip laat het veel drogen aan de lucht dus plat liggen zonder broek aan. En ...
Oja, goeie! Ik slaap 's nachts inderdaad naakt, met een badhanddoek onder m'n billen. Heb het idee dat dat veel verlichting geeft.

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Vreselijk ja! Ik ben 13 dagen geleden bevallen en heb er ook veel last van. ...
Heb je al geprobeerd om het met elke wc beurt te spoelen met water? Bij mij hielp dat ook tegen de geur & ik deed elk wc bezoekje een nieuwe maandverbandje in.

3 maanden geleden

De kleur is gelig? Het zou toch rood (vermengd met bloed) moeten zijn? Zou het toch even aan de verloskundige vragen. Je hoeft niet altijd koorts te krijgen bij een ontsteking (kan ook later komen als het erger wordt).

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Heb je al geprobeerd om het met elke wc beurt te spoelen met water? Bij mij ...
Ik gebruik vochtig toiletpapier, dat werkt ook wel goed moet ik zeggen