8 Reacties
4 maanden geleden
Dat opgezwollen gevoel in je vagina heb ik zelf ook al een aantal weken. Schijnt volgens vk heel normaal te zijn 🤷🏽♀️ bij m’n eerste nooit gehad.
Bij mij begon het toen met hele heftige menstruatie krampen. Ik ben toen wel gestript, dus kan zijn dat het daar door kwam. Tussen het strippen en de start van de weeën zat toen maar 3 uur 😅
4 maanden geleden
Hier hetzelfde. Nu 37 weken maar gisterenavond heel regelmatig heftige harde buiken gehad met wat kramp. Denk dat het voorweeën waren, maar omdat er echt regelmaat in zat…uiteindelijk niks gebeurd.
Bij mn eerste nooit eerder dit gevoel gehad, zij werd uiteindelijk met 40 weken gehaald.
4 maanden geleden
Ik voel hetzelfde en denk dit ook steeds, maar het schijnt bij een tweede zwangerschap te horen en zegt dus niks..
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Hier hetzelfde sinds ongeveer 36 weken en ben morgen 39. Hoeft niks te zegg ...
Same here vanaf week 35 rommelt t hier al en ik ben vandaag 39+1
Dus ben bang dat dit helemaal niks hoef te betekenen. Maandag strippen en hopelijk gaat daar wat veranderingen in brengen maar ben er bang voor 😂
4 maanden geleden
Bij de vorige heeft het ook 4 weken gerommeld. Nu weer sinds 35 weken en inmiddels 37 weken. Ik vind het niet erg dat het niet de start is, maar dan blijf dan rustig 😂