Hi mama’s
Ik ben op zoek naar vrouwen die ervaring hebben met het aanvechten van gezag. Mijn partner heeft (tegen beter weten in) ouderlijk gezag.
Hij woont bij mij in en in het verleden heeft er huiselijk geweld plaatsgevonden. Momenteel zegt hij vaak kwetsende dingen. Of bepaalt wat ik wel of niet met mijn dochter kan doen. (Hij zegt dat hij toestemming moet geven)
Ik wil weg uit deze situatie maar de politie bellen kan ervoor zorgen dat ik niet veilig ben. Ook heeft hij mij in mijn gezicht geduwd, en hardhandig aangeraakt terwijl ik met haar bezig was. Ik wil geen preken van moeders die het beter weten. Wanneer je nooit in deze situatie hebt gezeten heb je geen idee waar je het over hebt. En hoe ingewikkeld het is om hieruit te stappen.
De politie beschermt je niet altijd, iemand kan je altijd vinden. Een contactverbod houd iemand niet tegen.
Ik ben op zoek naar moeders die ervaring hebben en mij kunnen helpen met adviezen. Ik heb veilig thuis in het verleden gebeld, zij hebben mijn dossier gesloten. Dit heb ik gedaan omdat ik bang was dat zij uit huis geplaatst zou worden (ik was toen net zwanger)
Ik heb foto’s van voor ik zwanger was en nu 1 recente foto waarop krassen in mijn gezicht te zien zijn. Ook een video opname waarin hij zegt dat ik “weinig met haar ga zijn wanneer ze ouder is”.
Ook whatsapp gesprekken waarin ik wordt uitgescholden. Ik wil dat hij haar ziet maar ik wil geen contact meer met hem. Hij heeft recht op een band met zijn kind.
Help!