13 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi ! Deze kun je ook gewoon via de huisarts krijgen en ophalen bij de apotheek 馃槃

茅茅n maand geleden

Reactie op Cinogi

Hoi ! Deze kun je ook gewoon via de huisarts krijgen en ophalen bij de apot ...
Hi, dat gaat helaas niet door leveringsproblemen bij de fabrikant. Vandaar het verzoek hier 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Mijn lactatiekundige gaf deze site door. https://germany.pharmalabglobal.com/product/oxytocin-nasal-spray/?attribute_size=30ml

茅茅n maand geleden

Reactie op BabyToet

Mijn lactatiekundige gaf deze site door. https://germany.pharmalabglobal. ...
Heb jij dit gekocht? Op de link lees ik het volgende: DISCLAIMER: All products sold by Pharma Lab Global are for research and laboratory use only. These products are not designed for use or consumption by humans or animals.

茅茅n maand geleden

Reactie op ninfo

Heb jij dit gekocht? Op de link lees ik het volgende: DISCLAIMER: All prod ...
Ja ik zag het ook. Ik heb ervoor gekozen om er sws vanaf te zien omdat ik meer in de acceptatie zat dan nog eens zo verdrietig zijn..

茅茅n maand geleden

Reactie op ninfo

Ik heb het volste vertrouwen in de kundigheid van deze vrouw en dat ze mij geen zooi zou aanraden

茅茅n maand geleden

Reactie op BabyToet

Ik heb het volste vertrouwen in de kundigheid van deze vrouw en dat ze mij ...
Dat snap ik helemaal! Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd

茅茅n maand geleden

Reactie op ninfo

Hi, dat gaat helaas niet door leveringsproblemen bij de fabrikant. Vandaar ...
Oh excuus ! Dit wist ik niet. Wat vervelend zeg . Hopelijk kan iemand je er aan helpen馃槉

茅茅n maand geleden

Er ligt kennelijk voor mij een alternatief klaar bij de apotheek. Benieuwd wat het is, ze hadden meg de HA overlegd gezien er idd leveringsproblemen zijn. Ik zal het later sturen wat ik heb gekregen!

茅茅n maand geleden

Ik heb dus Domperidon gekregen. Dat heeft volgens mij echt een totaal andere functie van Oxyocine neusspray. Als ik online lees is dat voor verhogen van productie terwijl ik juist last heb van achterblijvend toeschietreflex. Iemand ervaring met Domperidon?

17 dagen geleden

Reactie op BabyToet

Ik heb het volste vertrouwen in de kundigheid van deze vrouw en dat ze mij ...
Heb je dit al gebruikt? En zo ja werkt het goed?