14 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb mueslibollen, volkoren koeken voor de nacht en dadel/notenballetjes gemaakt. Overdag snoep ik gewoon de minder gezonde dingen.
4 maanden geleden
Heel handig dit
Ik zit momenteel nog in de kraamweek en ben op dag 4 compleet ingestort viel met slapen steeds flauw heel naar ben compleet leeggezogen icm bevalling en vermoeidheid en te weinig eten en drinken ging het niet helemaal goed
Gelukkig krabbel ik op en lees ik graag mee wat handig is qua gezonde power food kan k nu goed gebruiken!!
4 maanden geleden
Houd rekening met melkbroodjes (die van bijvoorbeeld de Jumbo) daar zit alcohol in door de gisting van het brood 馃槈
Dus zou daar niet al te veel van eten haha
Kwam daar ook achter tijdens de zwangerschap want ik verslond ze dus bij t leven馃樀
Ik eet in de nacht vaak belvita koekjes daar zitten veel dingen in voor energie haha
4 maanden geleden
Wist je dat er in die melk broodjes een klein percentage alcohol zit? Kijk maar eens op de verpakking haha
4 maanden geleden
Zonnatura notenrepen. Noten, gedroogd fruit en veel water voor s nachts. Overdag fruit, yoghurt, kwark, avocado, rauwkost met hummus en voldoende groente en peulvruchten tijdens de maaltijd.
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Heel handig dit
Ik zit momenteel nog in de kraamweek en ben op dag 4 comp ...
Heeft jou kraamverzorgster dan niet elke dag lunch en ontbijt gemaakt voor je :( die van mij deed dat wel ze propte me helemaal vol 馃
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Heeft jou kraamverzorgster dan niet elke dag lunch en ontbijt gemaakt voor ...
Jawel zeker wel, maar blijkbaar niet genoeg voor mij. Normaal moet ik ook altijd al er tegen eten om niet flauwtjes te worden(lage bloedruk ook) dat is nu een keer zo erg.