14 Reacties

4 maanden geleden

Misschien van die Nakd repen? Zit geen toegevoegde rommel in en wel voedzame ingredi毛nten zoals dadels, havermout en noten.

4 maanden geleden

Ik heb mueslibollen, volkoren koeken voor de nacht en dadel/notenballetjes gemaakt. Overdag snoep ik gewoon de minder gezonde dingen.

4 maanden geleden

Ik heb krentenbollen voor de nacht, overdag probeer ik net als tijdens zwangerschap meerdere keren per dag iets gezonds te eten, veel yoghurt/kwark, avocado op brood, nootjes

4 maanden geleden

Heel handig dit Ik zit momenteel nog in de kraamweek en ben op dag 4 compleet ingestort viel met slapen steeds flauw heel naar ben compleet leeggezogen icm bevalling en vermoeidheid en te weinig eten en drinken ging het niet helemaal goed Gelukkig krabbel ik op en lees ik graag mee wat handig is qua gezonde power food kan k nu goed gebruiken!!

4 maanden geleden

Evt bakjes overnight oats maken. Is snel uit de ijskast gehaald en voedzaam. Noten idd, gedroogd fruit, kwark

4 maanden geleden

Houd rekening met melkbroodjes (die van bijvoorbeeld de Jumbo) daar zit alcohol in door de gisting van het brood 馃槈 Dus zou daar niet al te veel van eten haha Kwam daar ook achter tijdens de zwangerschap want ik verslond ze dus bij t leven馃樀 Ik eet in de nacht vaak belvita koekjes daar zitten veel dingen in voor energie haha

4 maanden geleden

Ik heb voor de zwangerschap een hoop gezond bananenbrood gebakken en per plakje in de vriezer gelegd. In allerlei varianten zoals met blauwe bessen en noten. Misschien dat iemand zoiets voor je kan maken? :)

4 maanden geleden

Wist je dat er in die melk broodjes een klein percentage alcohol zit? Kijk maar eens op de verpakking haha

4 maanden geleden

Zonnatura notenrepen. Noten, gedroogd fruit en veel water voor s nachts. Overdag fruit, yoghurt, kwark, avocado, rauwkost met hummus en voldoende groente en peulvruchten tijdens de maaltijd.

4 maanden geleden

Ik eet veel snelle Jelle zonder suiker 馃ぃ

4 maanden geleden

Ik was al aan de dadels v贸贸r de bevalling en nu nog steeds! Vol met vezels en energie.

4 maanden geleden

Reactie op annesv92

Heel handig dit Ik zit momenteel nog in de kraamweek en ben op dag 4 comp ...
Heeft jou kraamverzorgster dan niet elke dag lunch en ontbijt gemaakt voor je :( die van mij deed dat wel ze propte me helemaal vol 馃

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Heeft jou kraamverzorgster dan niet elke dag lunch en ontbijt gemaakt voor ...
Jawel zeker wel, maar blijkbaar niet genoeg voor mij. Normaal moet ik ook altijd al er tegen eten om niet flauwtjes te worden(lage bloedruk ook) dat is nu een keer zo erg.

4 maanden geleden

Dadels, abrikozen, noten, bananen