7 Reacties

vorige week

Ja hoor mijne ook ☝🏼 soms klinkt het echt als krijsen en denk ik dat er wat is, maar dan is er niks 😂

vorige week

Ja ook onze dochter van bijna 9 maanden heeft het gillen weer herontdekt. Behoorlijk hard en vandaag ook in een restaurant, dus voelt ook best ongemakkelijk. Ik hoop dat het even lekker die stem oefenen is en dat ze snel weer iets anders gaat ontdekken 😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

5 dagen geleden

Mijn zoontje is 8,5 maand en gilt ook regelmatig heel hard! Volgens mij is hij gewoon zijn stem aan het uitproberen.

5 dagen geleden

Mijn zoontje doet dit ook heel erg. Hij is dan super vrolijk en uit dat door gillen hahah

5 dagen geleden

Haha hier ook een dochtertje van bijna 8 mnd die dat doet. Ik kom er nu wel achter dat ik goed mn best heb gedaan voor haat stembanden tijdens de zwangerschap hahah

5 dagen geleden

Reactie op lietje87

Ja ook onze dochter van bijna 9 maanden heeft het gillen weer herontdekt. ...
Haha precies dit hadden wij gisteren ook 🙈 Dacht ook dat dit klaar was maar helaas weer terug, dus zeker herkenbaar 😆 Hier voornamelijk als ze iets duidelijk wilt maken

5 dagen geleden

Yes zo hard dat ik piep hoor in m’n oor