Onder het mom van gedeelde smart is halve smart: wie zat er vanochtend ook een uur eerder dan normaal in de woonkamer te koekeloeren en mag het ritme vandaag om gaan batterijen 🥳?
Had uurtje later op bed gelegd, in de hoop dat ze een uurtje langer zou slapen. Normaal half 8 wakker ongeveer, nu ook half 8 wakker. Dus voor nu gewerkt.
👋 normaal tot half negen nu tot half 8😅
Normaal duurt de dag al dik een uur te lang voor haar.. dus nu 2u.. pfff wat een ellende! Hopenlijk zitten we snel weer in t ritme maar sprong 4 ligt om de hoek🥺
Mijn zoontje werd ook een uur eerder wakker dan normaal maar ik heb hem gevoed en daarna teruggelegd. Genegeerd en laten brabbelen (hij huilde niet) en na een tijdje is hij weer voor 2 uren in slaap gevallen 🫣
Normaal tussen 7 en 8, vanmorgen was het 4:45 u 😣 (ook dankzij sprong 4) gevoed en naast mij samen nog even in slaap gevallen tot 6:45 u, ik vond 4:45 u echt veeel te vroeg dat is nog gewoon nacht😂😅
Half 7! Ik hoop stiekem dat we m dan vanavond ook met succes om 18:30 in bed kunnen leggen en dat langzamerhand dan de ochtend nog opschuift naar 7 uur. Dan hebben we weer wat aan onze avond en ‘s ochtends moeten we toch op tijd op.