11 Reacties

5 dagen geleden

Ja hier!😅 normaal rond 7e wakker nu half 6😅🙋‍♀️💪🏼

5 dagen geleden

Kwart over 4💪🏻🤣

5 dagen geleden

Half zeven! Eigenlijk half acht, dus mag niet klagen

5 dagen geleden

Had uurtje later op bed gelegd, in de hoop dat ze een uurtje langer zou slapen. Normaal half 8 wakker ongeveer, nu ook half 8 wakker. Dus voor nu gewerkt.

5 dagen geleden

👋 normaal tot half negen nu tot half 8😅 Normaal duurt de dag al dik een uur te lang voor haar.. dus nu 2u.. pfff wat een ellende! Hopenlijk zitten we snel weer in t ritme maar sprong 4 ligt om de hoek🥺

5 dagen geleden

Mijn zoontje werd ook een uur eerder wakker dan normaal maar ik heb hem gevoed en daarna teruggelegd. Genegeerd en laten brabbelen (hij huilde niet) en na een tijdje is hij weer voor 2 uren in slaap gevallen 🫣

5 dagen geleden

Normaal tussen 7 en 8, vanmorgen was het 4:45 u 😣 (ook dankzij sprong 4) gevoed en naast mij samen nog even in slaap gevallen tot 6:45 u, ik vond 4:45 u echt veeel te vroeg dat is nog gewoon nacht😂😅

5 dagen geleden

Heb vannacht maar niet op de klok gekeken. Na de familiedag, met te veel afleiding, wilde hij graag inhalen 🫠

5 dagen geleden

Half 7! Ik hoop stiekem dat we m dan vanavond ook met succes om 18:30 in bed kunnen leggen en dat langzamerhand dan de ochtend nog opschuift naar 7 uur. Dan hebben we weer wat aan onze avond en ‘s ochtends moeten we toch op tijd op.

5 dagen geleden

Hier een kleine die dacht wintertijd? Ik bedenk mijn eigen tijd. Normaal tussen 7.00/8.00 nu was het 3.45 nieuwe tijd. En daarna elk uur. 😅

5 dagen geleden

Half 8, zoals normaal maar meneertje had gisteren alvast z'n ritme opgeschoven dus dat was een gelukje