9 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee. Wij gebruiken deze sinds deze week iedere avond voor het slaapzakje.

één maand geleden

Ik vul gewoon een klein kommetje met water en was dan met hydrofiele washand even met water, die washandjes van Zwitsal vind ik nog te veel parfum inzitten

één maand geleden

Zwisal lijkt mij dat er erg veel parfum in zit. In de washandjes van de kruidvat ook. Ik zag dat de etos ook washandjes voor baby's heeft maar ik weet nog niet wat daar in zit

één maand geleden

Ik heb de washandjes van AH merk beregoede, ik vind deze wel fijn

één maand geleden

Gewoon een kommetje vullen met lekker warm water en een hydrofiele washandje gebruiken. Kost (bijna) niks, zit geen troep in en het is lekker warm voor je kleintje. Die wegwerp handschoentjes zijn zo koud op het lijfje.

één maand geleden

Ik heb bij Shein een klein opvouwbaar emmertje gekocht, deze kan ik dus gemakkelijk opbergen en ligt standaard in de badkamer. Even vullen met warm water en je kan je kindje lekker wassen. Die geparfumeerde washandjes lijken mij wat heftig voor dagelijks gebruik maar heb daar geen ervaring mee dus dat is een aanname!

één maand geleden

Geen parfum gebruiken hoor.

één maand geleden

Ik heb van de natte washanden van de action die vind ik erg fijn

één maand geleden

Wij gebruiken badstof wasdoekjes (wasbaar) en hebben een thermosfles warm water staan. Werkt ook super om de billetjes mee te doen, 1 veeg en alles is schoon. Hoef veel minder te boenen dan met wegwerpdoekjes. In de thermosfles kun je ook iets anders toevoegen zoals kamillethee of wat druppels olie.