3 Reacties

één maand geleden

Wij hebben hier ook best lang mee gezeten. Althans, hier was dat met de laatste fles van de dag. Die viel steeds tussen 20.00 en 21.00 en dat was echt veel te laat. We merkten aan de baby dat hij écht eerder naar bed moest. En ineens, we hebben er niets aan veranderd of hoeven schuiven of puzzelen, komt hij nu rond 18.30 / 19.00 en kan hij daarna meteen naar bed. Hij is morgen 12 weken dus misschien moet je het nog even de tijd geven? Anders zou je bijvoorbeeld een soort 'tussen/voeding' kunnen geven, van (ik zeg maar iets) 30 cc of zo, om bijvoorbeeld 16.00 uur en dan om 19.00 uur de laatste van de dag (gewoon haar normale 90 of 100 cc) en dan lekker naar bed?

één maand geleden

Kun je misschien voor de avond deelvoedingen geven? Dus bijvoorbeeld een flesje van 60cc rond 17.00 uur en dan een 2e flesje van 60cc rond 19.00 uur? Dan overbrug je daarmee het “spitsuur” thuis en kom je misschien net wat beter uit.

één maand geleden

Welke maat speen gebruik je? Mijn zoontje had met 11 weken dat hij maar niet meer dan 100/110 cc op kon. Toen ben ik speentje 2 gaan gebruiken en nu drinkt hij ineens wel 150 cc op.