70 Reacties

4 maanden geleden

"hoezo, je hebt nu toch vakantie?" 🥲🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Bij wat krampen die ik weg moest zuchten: "schat wie moet ik bellen en wat moet ik nu doen dan?"

4 maanden geleden

Die van mij zegt elke avond als ik weer eens voorweeën weg zucht. Leuk he zwanger zijn. 😅 Hij mag het best een weekje van me overnemen.

4 maanden geleden

Na 35 weken hebben we geen groei echo meer gehad, dus we hebben geen idee hoe groot hij nu is (of ie zn curve volgt) Manlief tijdens het eten gister, gesprek over dat ik vanwege de onbewuste spanning een beetje lelijk doe; Mwahh, ik vind het zelf verder niet zo heel spannend ofzo. Ik hoop alleen dat ze het snel genoeg door hebben als hij toch niet gaat passen en het een keizersnede moet worden. Dat ze jou niet te lang laten lijden. NOU EN BEDANKT SCHAT🤣

4 maanden geleden

Mijn man heeft geleerd wat lightning vagina is. Dus iedere keer als ik verkramp van zo’n pijn of naar m’n kruis grijp zegt hij met een onheilspellende stem: Lightning vaginaaaaaa

4 maanden geleden

Reactie op Immie26

Mijn man heeft geleerd wat lightning vagina is. Dus iedere keer als ik verk ...
Hahahaha

4 maanden geleden

Reactie op CMJ1995

"hoezo, je hebt nu toch vakantie?" 🥲🤷🏼‍♀️
Hahahahah dit zegt mijn schoonmoeder ook

4 maanden geleden

Wil je mij een voetreflexmassage geven, dan komt ze misschien sneller. ‘Maar dadelijk komt ze al’ 😂 Ja dat is toch de bedoeling haha

4 maanden geleden

Reactie op Immie26

Mijn man heeft geleerd wat lightning vagina is. Dus iedere keer als ik verk ...
Ik ben ook wel benieuwd wat lightning vagina is nu 😂

4 maanden geleden

Als ik aangeef dat ik toch wat angstig ben voor de bevalling (eerste kindje dus geen ideee wat me te wachten staat) dan zegt de mijne; och, komt goed. Die floep je er wel even uit Nou , dat hoop ik dan maar 😂😂

4 maanden geleden

“Maar ze zit lekker beschermd in de baarmoederJUICE” hij bedoelt vruchtwater 🥹

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Die felle steken in je kruis, ofwel bliksem 😂

4 maanden geleden

Reactie op 19AM91

“Maar ze zit lekker beschermd in de baarmoederJUICE” hij bedoelt vruchtwate ...
Oh dit klinkt heel fout

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Die steken down there oh mij dat is echt hell

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Die steken down there oh mij dat is echt hell
Ooh scheisse ja die ken ik wel

4 maanden geleden

Liep vannacht met een emmer rond (maagzuur), liep te zweten en moest steeds naar wc. Zegt me vriend: schat je moet gaan slapen, want voor je het weet is de baby er. En ik ben ook moe dus ga nou eens slapen🙃

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Liep vannacht met een emmer rond (maagzuur), liep te zweten en moest steeds ...
Dit is herkenbaar 😵 Die van mij zegt dan zo kun je niet WEER je bevalling in gaan (bij iedere bevalling max 3 uur slaap gehad haha) Dan denk ik ja t is me toen ook gelukt dus lukt t nu ook laat me met rust en me zielig voelen over hoe kut ik me voel haha

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Liep vannacht met een emmer rond (maagzuur), liep te zweten en moest steeds ...
Exact dit had ik laatst ook. Alleen dan nog de tekst erbij of ik niet even m’n telefoon weg kon leggen want hij wilde ook gewoon slapen😅

4 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Exact dit had ik laatst ook. Alleen dan nog de tekst erbij of ik niet even ...
Ja ik ben dus al 3 nachten naar beneden gegaan en heb de kat gezelschap gehouden. Die doet dan nog liefkozend een pootje op je zo van stil maar tis goed. Heb in elk geval een hele leuke netflix serie gevonden dus vermaak me wel

4 maanden geleden

De meest hilarische vind ik eigenlijk van m’n vorige zwangerschap. Ik had die middag een ballonnetje gekregen om in te leiden dus we gingen op tijd naar bed voor de grote dag. Uiteindelijk kreeg ik om half 11 weeën die weer wegzakte. Rond 3 uur ‘s nachts kwamen ze in alle hevigheid terug waardoor ik op de rand van het bed deze aan het wegpuffen was. M’n vriend werd hiervan wakker en zegt; “wat ben je nou aan het doen?” Kerel wat denk je dat ik aan het doen ben 😑