70 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook een leuke:
Wil jij de scootmobiel vast klaarzetten?
Hij bedoelde de kinderwagen 🫣😂
2 maanden geleden
Toen ik bij de verloskundige kwam met mijn vriend kregen we uitleg over de nipt, en voor de uitleg stelde m’n vriend wat vragen mbt de bevalling.
Toen vroeg de verloskundige of ik het goed vond of het bloed wat overbleef (van de nipt dus) bewaard mocht blijven voor onderzoek keek m’n vriend heel raar en zei: huh, maar “schep” je dat dan van de grond na de bevalling?
Hij zat in gedachte nog bij de vragen over de bevalling, maar duuude, wat denk je zelf?😂
2 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Toen ik bij de verloskundige kwam met mijn vriend kregen we uitleg over de ...
En na die afspraak moest hij zich wel even gaan inlezen van mij😂😂 gelukkig nu een top vader!
2 maanden geleden
Niet m’n vriend maar ikzelf
‘Schat leg jij Robbie in de bench’
Hij keek heel raar, Uhm de box bedoel je😂!
Dus vanaf toen is de box omgedoopt tot bench.
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Niet m’n vriend maar ikzelf
‘Schat leg jij Robbie in de bench’
Hij keek h ...
Nou hier wordt er regelmatig gezegd dat yinthe in haar mand moet 😝
😬 Oops haha
2 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Nou hier wordt er regelmatig gezegd dat yinthe in haar mand moet 😝
😬 Oop ...
Wij noemen zijn cosleeper het mandje 🤣
2 maanden geleden
Eerste bevalling was medisch, meconiumhoudend vruchtwater dus hele verloskamer steeds vol. Deze bevalling poliklinisch met eigen verloskundige.
Ik wilde de tussenstand weten dus vk ging toucheren (overwoog pijnstilling). Kregen te horen dat ik op 9cm zat en of ik wilde dat ze vliezen zou breken voor me. Vroeg mn man ineens heel snel: moeten er niet eerst nog meer mensen komen om te helpen?
Partus assistente lachte en zei dat dit een normale bevalling was dus dat we de klus met zn vieren gingen klaren. Hij zei oh ik was aan het wachten op de rest.
3 kwartier later lag onze dochter op me.🙈
2 maanden geleden
Mijn man en ik verdelen t snachts over het algemeen dat hij verschoont en ik voed.
In de kraamweek was het slaaptekort duidelijk nog even wennen;
Baby huilt. Ik geef man een por. Man schrikt op en zegt slaperig; "Wat is er, wat wil je dat ik doe?"
Ehhhhh.....🥲
2 maanden geleden
Tijdens de eerste 5cm ontsluiting in het ziekenhuis: “Zullen we nog even een spelletje spelen?” 🥲
2 maanden geleden
Mijn man zei bij de 1e bevallig .. Ik ga even een bed halen, als jij nou even stopt met puffen dan kan ik ook nog slapen want ik ben erg moe...... . He wtf dacht je dat ik dit voor de lol deed. en ik niet moe was? 2de bevalling was meneer in slaap gevallen had hem al 4x gezegd het zkh te bellen werd die wakker wat is er dan ? en de laatste hij noemt de maxicosi de Kindermaxi.....
2 maanden geleden
Mijn vriend die constant zegt: ik ben heel erg moe schat heb alweer niet geslapen, dus ga zo even liggen te slapen.
Elke nachtvoeding ligt meneer te snurken.... vraag je hem de luier te doen of ff het boertje (zodat ik wat kan drinken/naar wc) krijg je hem niet wakker🤷♀️
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Mijn vriend die constant zegt: ik ben heel erg moe schat heb alweer niet ge ...
Lijkt die van mij wel 😅
2 maanden geleden
Ik hoor mijn vriend regelmatig 'dat is braaf' zeggen tegen de baby 🤣 Als ze boert na de fles bijvoorbeeld.
Thuis altijd honden gehad 😅
2 maanden geleden
Reactie op Chan98
Elk moment wanneer ze wakker word: goeiemorgen 🤣 en ik verbeteren straks l ...
Hahaha dit zeggen wij nog steeds tegen onze dochter na dr middagslaapje 😂😂